تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804095447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان: ارتقای نظام سلامت کشور تنها وظیفه دولت‌ها نیست


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان: ارتقای نظام سلامت کشور تنها وظیفه دولت‌ها نیست
صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، خود را موظف به حمایت از نهادهایی می‌داند که به نحوی در زمینه سلامت و بهداشت جامعه فعال و اثرگذارند.
روز نو : صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، خود را موظف به حمایت از نهادهایی می‌داند که به نحوی در زمینه سلامت و بهداشت جامعه فعال و اثرگذارند.


محمدرضا بهنام حسین پور ضمن بیان این مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از ابتدای تاسیس تاکنون پشتیبانی از تشکل‌های مردم نهاد حمایتی از بیماران را در چارچوب وظیفه ای ملی و در راستای ایفای رسالت اجتماعی گروه بانک پارسیان سرلوحه امور خود قرار داده است.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان که در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور سخن می‌گفت در همین راستا افزود: با هدف عمل به رسالت‌های اجتماعی گروه بانک پارسیان، یکی از دغدغه‌های اصلی متولیان بانک و صندوق این بوده که منابع جمع آوری شده در صحیح ترین مسیر و به صورتی شفاف دقیقا به دست افرادی برسد که شایسته ترین‌ها برای دریافت اینگونه از تسهیلات هستند.
وی گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تشخیص صحیح اهلیت اعتباری دریافت کنندگان وام های قرض الحسنه را از جمله وظایف ذاتی خود می‌داند و با همین رویکرد هدایت بخش معتنابهی از منابع خود به سمت انجمنها و نهادهای مردم نهاد حمایتی از بیماران را در دستور کار قرار داده است.
مدیر عامل نخستین صندوق مستقل قرض الحسنه در میان بانک های خصوصی کشور همچنین افزود: تاکنون بیش از 1250 میلیارد ریال بودجه برای اعطای وام‌های قرض‌الحسنه در سرفصل‌های درمان و سلامت، تامین مسکن نیازمندان، خوداشتغالی و مشاغل خانگی و ازدواج و تهیه جهیزیه تخصیص داده شده است.
وی همچنین تصریح کرد: توزیع عادلانه منابع قرض‌الحسنه در قالب وام یکی از دغدغه های صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است و انجمن ها و موسسات و نهادهای حمایتی از بیماران در استانهای کردستان، تهران، فارس، خراسان شمالی، کرمان، بوشهر، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، زنجان، خوزستان و سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی بودند که در سال جاری و سال گذشته مورد حمایت تسهیلاتی صندوق قرار گرفته اند.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان سپس به همکاری ویژه این صندوق با انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون مبلغ 13 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی به انجمن حمایت از بیماران کلیوی در استان های تهران، ایلام، بوشهر، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، گیلان، زنجان و خوزستان اعطا شده است.
در این مراسم همچنین قاسمی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور طی سخنانی با تقدیر از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان تنها موسسه مالی است که همکاری خود را در قالب تفاهم‌نامه و قرارداد رسمی با انجمن بیماران کلیوی آغاز کرده است و این نشان دهنده تعهد پذیری و حمایت بی شایبه این صندوق از فعالیت‌های انجمن و افراد تحت پوشش آن است.
وی در ادامه همچنین از سهولت و در دسترس بودن تسهیلات قرض الحسنه صندوق بانک پارسیان به عنوان مزیتی بزرگ یاد کرد و گفت: با ساز و کار فراهم شده توسط صندوق، افراد تحت پوشش انجمن به محض معرفی، در سریع ترین زمان ممکن و آسان ترین شیوه تسهیلات خود را از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان دریافت می‌کنند.
وی همچنین گفت: تسهیلات پرداختی به افراد تحت پوشش انجمن صرف اموری مانند پیوند کلیه، دیالیز و تهیه داروهای مورد نیاز می‌شود که این امر کمک بزرگی به این بیماران است.




تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن