تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون ارتقاء کمربند تکواندو مردان و بانوان استان مرکزی برگزار شد .


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: آزمون ارتقاء کمربند دان دو تکواندو بانوان استان مرکزی روز پنجشنبه و دویست و سی امین دوره آزمون ارتقاء کمربندهای قرمز تا دان دو تکواندو مردان استان مرکزی روز جمعه در سالن تکواندو مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
خبرگزاری بسیج ،مرکزی : گروه ورزشی
بانوان :
در این آزمون یک روزه 65 تکواندو کار زن از شهرستان های اراک، خمین، تفرش، شازند و ساوه حضور داشتند .
این آزمون در بخش های ارتقای کمربند آبی به قرمز، قرمز به دان یک، پوم یک به دان یک و دان یک به دان دو و دان دو به پوم دو برگزار شد که همه شرکت کننده ها با موفقیت کمربند خود را ارتقاء دادند .
به گفته مینا خالقی نایب رئیس هیات تکواندو استان مرکزی کارگاه مربیگری درجه دو تکواندو بانوان کشور نیز از روز شنبه با حضور 29 مربی تکواندو از نقاط مختلف کشور به مدت یک هفته در خانه تکواندو استان مرکزی برگزار می شود .
600 زن تکواندوکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات این رشته ورزشی در استان مرکزی فعالیت می کنند
آقایان :
در این آزمون یک روزه ، 131 تکواندوکار مرد از باشگاه های اراک، شازند، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، تفرش، پالایشگاه امام خمینی (شازند) و شهرک مهاجران حضور داشتند .
شرکت کنندگان پس از موفقیت در مراحل شش گانه این آزمون شامل تئوری، عملی، مبارزه، فرم، شکستن اجسام و آمادگی جسمانی به کمربندهای قرمز، پوم و دان 1 و پوم و دان 2 نائل شدند .
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن