تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با پوشش خبری در 121 نقطه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در 160 نقطه از استان مرکزی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با پوشش خبری در 121 نقطه
راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در 160 نقطه از استان مرکزی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در 160 نقطه از استان و با پوشش خبری در 121 نقطه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در 160 نقطه از استان مرکزی برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در کمیته ارتباطات و اطلاع‌ رسانی ستاد دهه فجر استان مرکزی با اشاره به اهمیت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در راستای ترویج، تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. وی افزود: سال گذشته 4 هزار و 500 عنوان برنامه توسط ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی ارائه شد که در ارائه هر چه بهتر این برنامه‌ها ۱۲ ستاد شهرستان و ۲۵ ستاد شهر و بخش، ۲۰۰ ستاد روستایی فعالیت داشتند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت برنامه‌های دهه مبارک فجر در راستای تداوم، اقتدار و عزت انقلاب اسلامی باید تدابیری اندیشیده شود تا این برنامه‌ها به بهترین نحو ممکن اجرایی شوند. حجت‌الاسلام هاشمی افزود: برنامه‌‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر از 12 بهمن ماه با برنامه‌های متنوعی در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه اراک آغاز می‌شود. وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال نیز به طور همزمان در بیش از ۱۶۰ نقطه و با پوشش خبری در 121 نقطه از این مناطق استان انجام می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر گفت: تبیین جایگاه و نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی و ارتقای آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان از اهداف و دستاوردهای انقلاب، تقویت هویت ملی، توسعه انقلاب اسلامی، آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی و تمایز آن با دیگر انقلاب‌ها، نشاط و بالندگی انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی در باره ضرورت شناسایی آسیب‌ها، تهدیدها و توطئه‌های توسط دشمنان نظام و انقلاب از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهبردهای این ستاد است. وی خاطر نشان کرد: با تبیین نقش انقلاب اسلامی می‌توانیم در تقویت روحیه ظلم‌ ستیزی و استکبار ‌ستیزی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی و اقتدار نظام گام برداشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: با تاکید بر تعامل و هم‌افزایی تمامی بخش‌ها به منظور بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: تمامی دستگاه‌ها باید دین خود به انقلاب را با ارائه برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر ادا کنند.

94/10/20 - 14:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن