تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803921269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی:
بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود

بیمارستان تاکستان


شناسهٔ خبر: 3019363 - پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
استانها > قزوین

قزوین- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان پس از دو سال تأخیر اول بهمن‌ماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفر علیزاده ظهر پنجشنبه به همراه منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، ایرج حیدری فرماندار تاکستان از بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان بازدید کرد. علیزاده در این بازدید اظهار داشت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی شفا تاکستان با دو سال تأخیر اول بهمن افتتاح می‌شود اما به دلیل آماده بودن تجهیزات از ۲۵ دی‌ماه به‌صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز می‌کند. معاون وزیر راه و شهرسازی در هنگام بازدید از روند ساخت و تجهیز این بیمارستان دلیل تأخیر در افتتاح این بیمارستان را تحریم‌های ظالمانه و کسری شدید بودجه بیان کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا با اجرای شیوه هم‌زمانی ساخت و تجهیز حداکثر استفاده از زمان را ببریم و این تأخیر ر ا جبران کنیم. بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، افتتاح می‌شود در ادامه منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان اوایل بهمن‌ماه با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: بیمارستان تاکستان از ۲۵ دی‌ماه به‌صورت آزمایشی پذیرش بیمار خود را آغاز می‌کند. وی افزود: این بیمارستان بااعتباری بالغ‌بر ۳۵۰ میلیارد ریال احداث‌شده که ۲۰۰ میلیارد ریال آن برای احداث ساختمان و ۱۵۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات هزینه شده است. ایرج حیدری فرماندار تاکستان هم در این مراسم گفت: در تمامی جلسات اعلام کرده‌ایم تنها زمانی این پروژه را افتتاح می‌کنیم که کادر درمانی و تجهیزاتی این بیمارستان آماده پذیرش و درمان بیمار باشد و با افتتاح نمادین قصد فریب اذهان عمومی را نداریم. حیدری ضمن تقدیر از خدمات وزارت راه و شهرسازی و بهداشت و درمان بیان کرد: هزینه ساخت این بیمارستان حدود ۴۰۰ میلیارد ریال بود که تأمین این میزان بودجه در این شرایط اقتصادی کشور امری مهم است که با کمک همه مسئولان شهرستان محقق شده است. رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به لزوم بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این بیمارستان گفت: با توجه به این‌که تاکستان در شاهراه مواصلاتی غرب به شرق کشور قرار دارد نه‌تنها مردم این شهرستان بلکه مردم شهرهای هم‌جوار هم می‌مانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند و افتتاح این پروژه نقش مهمی در تأمین سلامت مردم و نجات جان بیماران به‌ویژه سانحه دیدگان جاده‌ای دارد.

رحمانی یادآور شد: شهرستان تاکستان ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵۰۰ هزار نفر به‌ویژه از مردم شال، آوج، ابهر و زنجان هم از این بیمارستان استفاده کنند. بیمارستان ۹۶ تختخوابی تاکستان دارای ۹ بخش جراحی، زنان، مردان، ICU,CCU,NICU,آزمایشگاه، اورژانس و رادیولوژی است. علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از ساختمان اهدایی شهرداری الوند برای احداث بیمارستان بازدید کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن