تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک دولت و بخش خصوصی در ساخت مترو ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش معاون شهردار تهران باتاکید بر حمایت و توجه دولت و نیز ارائه راهکارهایی برای جلب مشارکت بخش خصوصی در ساخت مترو شدند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش عملکرد مالی مترو نکاتی را ایراد کردند که در مجموع می توان گفت عملکرد شرکت مترو مورد قبول بوده است.
محسن سرخو: شهرداری هزار میلیارد تومان از تخصیص بودجه خود عقب است
رییس کمیته حمل و نقل شورا در واکنش به گزارش تشکری هاشمی گفت: آنچه این گزارش نشان می دهد هزار میلیارد تومان کسری تخصیص بودجه است و فکر نمی کنم با توجه به اینکه ۲ ماه تا پایان سال زمان باقی مانده کار فوق العاده ای انجام شود.
وی ادامه داد: طبق برنامه ۵ ساله دوم خط ۷ می بایست تا پایان امسال بهره برداری می شد و خط ۶ نیز تا پایان سال آینده اما این گزارش بیانگر آن است که این اتفاق ها نیفتاده است.
سرخو افزود: در خصوص قیاس پرداخت های شهرداری و دولت نیز باید گفت این قیاس مع الفارق است چرا که اعتبارات عمرانی دولت در همه پروژه هایش در سطح کشور نیز صفر بوده است. با این حال نباید بودجه شهرداری علی القاعده هزار میلیارد تومان تخصیص داده نشده باشد.
وی اظهار داشت: پیشنهاد من این است که با توجه به استفاده از امکانات ارزی در تکمیل ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]

یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن