تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سفر زائران عتبات به سامرا از نوروز95


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آغاز سفر زائران عتبات به سامرا از نوروز95
آغاز سفر زائران عتبات به سامرا از نوروز95 رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه سفر به سامرا از سر گرفته می‌شود، گفت: کاروان‌های عتبات از هفته آینده ۸۰ و ۱۲۰ نفره می‌شود و همچنین روز دوشنبه با هیأت سوری برای ازسرگیری سفر به سوریه مذاکره خواهیم کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سعید اوحدی با بیان اینکه شورای امنیت ملی با سفر زائران به سامرا موافقت کرده است، گفت: از این به بعد سفر زیارتی سامرا به بسته‌های عتبات سازمان حج و زیارت اضافه خواهد شد و در هفته آینده زمان اعزام‌ها را اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: سفر به سامرا در بسته‌های نوروزی عتبات که از 23 اسفندماه آغاز می‌شود قطعا وجود دارد.

وی در خصوص افزایش تعداد نفرات کاروان‌های عتبات گفت: براساس مصوبه‌ شرکت شمسا و شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام‌معظم رهبری به منظور مدیریت هزینه‌های سفر عتبات عالیات، کاروان‌های اعزامی از 40 نفره به 80 و 120 نفره تغییر می‌کنند و این تغییر از ابتدای بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

اوحدی ادامه داد: تاکنون در هر کاروان 40 نفره، یک مدیر کاروان، یک روحانی و یک مداح وجود داشت که با توجه به 120 نفره شدن 4 تا 8 نفر از اعضای یک کاروان حذف می‌شود و همین امر موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

منبع: مشرق


94/10/27 - 10:24 - 2016-1-17 10:24:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن