تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه شهرکرد: دانشگاه شهرکرد رتبه ششم طرح‌های پژوهشی کشور را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد:
دانشگاه شهرکرد رتبه ششم طرح‌های پژوهشی کشور را کسب کرد
رئیس دانشگاه شهرکرد از کسب رتبه ششم طرح‌های پژوهشی دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: دانشگاه شهرکرد رتبه ششم طرح‌های پژوهشی کشور را کسب کرد



شایان شاه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به درخشش این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی، اظهار کرد: در سال جاری این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر در زمینه طرح‌های پژوهشی در بین دانشگاه‌های کشور شد.
وی از کسب مدال طلای المپیاد جهانی اختراعات نانو الکترونیک کره جنوبی توسط دانشگاه شهرکرد خبر داد و تصریح کرد: از دیگر افتخارات این دانشگاه کسب مدال طلای آسیایی در اولین نمایشگاه و جشنواره اختراعات و ابتکارات ایده‌های برتر در سال جاری است.
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به انتشار کتاب‌های جدید توسط محققان این دانشگاه بیان داشت: در سال جاری چهار جلد کتاب با موضوعات مختلف در دانشگاه شهرکرد منتشر شد.
شاه محمدی با اشاره به تالیف کتاب درختان و درختچه‌های زینتی گرمسیری و نیمه گرمسیری توسط رضا فرهادی، سعید ریزی و محسن کافی بیان داشت: کتاب ایمنی و بهداشت در آزمایشگاه و صنعت نیز توسط هدایت‌الله حدادی، کیومرث زرگوش و نیره بهامین کاکلکی در راستای بهبود کیفیت علمی و آموزشی دانشگاه شهرکرد منتشر شد.
 وی از دیگر کتاب‌های منتشر شده در این دانشگاه را کتاب راهنمای عملی تشخیص، پیشگیری و کنترل بیماری نیوکاسل دانست و تصریح کرد: این کتاب به وسیله دو تن از محققان این دانشگاه به نام مهدی خردمند و عبدالکریم زمانی مقدم تدوین شده است.
 این مسئول از انتشار کتاب بیماری‌های انگلی مشترک انسان و دام که ترجمه محبوبه حیدری نصیرآبادی، الهام خلیلی صدرآباد و خداداد پیرعلی خیرآبادی است خبر داد.
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به بیمه تکمیلی دانشجویان عنوان کرد: اکنون حدود 300 نفر از دانشجویان دانشگاه شهرکرد از تسهیلات بیمه تکمیلی بهره مند هستند.
 وی با اشاره به ضرورت بیمه دانشجویان عنوان کرد: همه دانشجویان این دانشگاه تحت پوشش بیمه حوادث هستند که هزینه این بیمه از سوی دانشگاه پرداخت شده است.
شاه محمدی با اشاره به مجله پژوهشی آب ایران تاکید کرد: این دانشگاه موفق به کسب  اعتبار علمی و پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای این مجله شده و  در قبولی دانش آموختگان کارشناسی ارشد در مقطع دکتری تخصصی رتبه 17 کشوری را داراست.
وی با اشاره به  کسب رتبه چهارم  دانشگاه شهرکرد در زمینه  فعالیت‌های فرهنگی بیان داشت: این دانشگاه 70 درصد رشته‌های مربوط به تحصیلات تکمیلی از مجموع رشته‌های تحصیلی را داراست. 
شاه محمدی با اشاره به شرکت دانشجویان این دانشگاه در جشنواره حرکت در سال جاری که به صورت ملی برگزار شد بیان داشت: تاکنون دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب عنوان برتر در سه دوره از این جشنواره شده اند.
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به جذب عضو هیئت علمی در این دانشگاه اضافه کرد: این دانشگاه در زمینه جذب هیئت علمی در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.
وی با اشاره به دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیار مطلوب در این دانشگاه افزود: کشف 15 گونه جانوری جدید توسط دکتر ولی‌الله خلجی و  نشر در مجلات معتبر جانور شناسی و ثبت آن در موزه‌های تاریخ طبیعی جهانی ازجمله دستاوردهای این دانشگاه است.   
وی عنوان کرد: راه اندازی شبکه آزمایشگاه علمی با عنوان شاعا از جمله اقدامات مفید این دانشگاه در راستای توسعه فناوری و ارتباط مستمر و مفید بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی است.
این مسئول ادامه داد: این دانشگاه عنوان یازدهم حوزه پژوهشی دانشگاه‌های کشور را دارد و در سرانه مقاله‌های نمایه شده در رتبه هفتم کشوری قرار دارد.  
وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ ای در راستای همکاری دانشگاه شهرکرد و دانشگاه ملی هانک یانگ کره جنوبی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای انجام پژوهش‌های علمی مشترک، برگزاری کارگاه‌ها ،کنفرانس‌ها و سمپوزیوم‌های علمی به منظور تبادل اطلاعات بین این دو دانشگاه منعقد و امید است با اجرای آن دستاوردهای مطلوبی حاصل شود.
رئیس دانشگاه شهرکرد از کیفیت مطلوب خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد و ادامه داد: تاکنون در زمینه کیفیت خوابگاه‌ها به دلیل رعایت فضای استاندارد برای هر دانشجو، برای دومین بار در جایگاه نمونه کشوری قرار گرفت.
این مسئول: تصریح کرد: کیفیت و تنوع غذایی در این دانشگاه نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار دارد.

94/10/26 - 17:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن