تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس موسسه آموزش عالی پیروزان فردوس خبر داد افتتاح نخستین واحد دانشگاهی مشاوره، اطلاع‌رسانی و کارآفرینی کشور در فردوس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس موسسه آموزش عالی پیروزان فردوس خبر داد
افتتاح نخستین واحد دانشگاهی مشاوره، اطلاع‌رسانی و کارآفرینی کشور در فردوس
رئیس موسسه آموزش عالی پیروزان فردوس از افتتاح نخستین واحد دانشگاهی مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی کشور در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح نخستین واحد دانشگاهی مشاوره، اطلاع‌رسانی و کارآفرینی کشور در فردوس



حمید عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: چند سالی است که نرخ بیکاری در بین جوانان با افزایش قابل تأملی روبه‌رو شده و از طرفی درصد بالایی از جوانان جویای کار را افراد تحصیل‌کرده با تحصیلات عالی تشکیل می‌دهد. وی گفت: با عنایت به رویکرد وزارت علوم مبنی بر تربیت نیروهای کارآفرین در دانشگاه‌ها برای رفع معضل بیکاری به‌ویژه در افراد تحصیل‌کرده، موسسه آموزش عالی پیروزان نیز در همین ارتباط اقدام به اخذ مجوز مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرده است تا بتواند به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی در بین تمامی دانشگاه‌های ایران به ارائه خدمات کارآفرینی به دانشجویان و کارآفرینان منطقه بپردازد. رئیس مؤسسه آموزش عالی پیروزان فردوس، هدف از ایجاد این مرکز را تقویت بخش خصوصی، حمایت مادی و معنوی از کارآفرینان، شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و کارآفرینی استان و ارائه مشاوره به کارآفرینان و فعالان عرصه کار و تولید، پیگیری برای تدوین طرح‌هایی با توجیه اقتصادی و فنی و قابلیت اجرایی بیشتر و نیز هدایت صاحبان سرمایه به سمت تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد. عبداله‌زاده افزود: تاکنون هیچ دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی در کشور موفق به اخذ این مرکز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشده و مؤسسه آموزش عالی پیروزان فردوس، نخستین واحد دانشگاهی در کل کشور بوده که برای دایر کردن مرکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی، مجوزات لازم را اخذ کرده است. وی تصریح کرد: راه‌اندازی دانشکده علوم انسانی یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در سال تحصیلی جاری است که پس از پیگیری‌های زیاد با کمک مسئولان شهرستان موفق به اخذ مجوز این دانشکده شدیم و در حال درخواست رشته‌های تحصیلی مطابق با نیاز منطقه برای این دانشکده از دفتر گسترش وزارت علوم هستیم. رئیس مؤسسه آموزش عالی پیروزان فردوس با اشاره به اینکه دولت از چند سال گذشته، نسبت به راه‌اندازی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی در سطح کشور اقدام کرده است، یادآور شد: با توجه به اهمیت اینگونه مراکز، از سال گذشته تاکنون موضوع راه‌اندازی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی به طور جدی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود.

94/10/25 - 00:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن