تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حیطه توسعه کیفی آموزش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حیطه توسعه کیفی آموزش
در طرح رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌ها که فعالیت‌های آموزشی دانشگاه را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حیطه توسعه کیفی آموزش رتبه اول را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حیطه توسعه کیفی آموزش



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در طرح رتبه‌بندی آموزشی دانشگاه‌ها (راد 2) که فعالیت‌های آموزشی دانشگاه را در بازه زمانی مهر 1392 تا مهر 1393 مورد ارزیابی قرار می‌دهد، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حیطه توسعه کیفی آموزش رتبه اول را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی به خود اختصاص داد این در حالی است که رتبه کلی این دانشگاه بین دانشگاه‌های علوم پزشکی در جایگاه ششم قرار گرفت. بر طبق این رده‌بندی امتیاز کلی بین 10 دانشگاه برتر نشان می‌دهد که تفاوت امتیازات جایگاه اول و دوم حدود 8 امتیاز و جایگاه اول و چهارم حدود 25 امتیاز است اما تفاوت امتیاز جایگاه پنجم و ششم حدود نیم امتیاز (در مقیاس صد امتیاز) بوده است. حیطه توسعه کیفی آموزش شامل شاخص‌های عملکرد مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه، عملکرد آموزش مداوم، نقطه نظرات مدیران ارشد معاونت آموزشی وزارت در خصوص دانشگاه، مدیریت جشنواره شهید مطهری، و فعالیت خاص و منتخب دانشگاه است. سایر حیطه‌های مورد بررسی در این ارزیابی، حیطه‌های توسعه کمی آموزش، حاکمیت آموزشی، مدیریت آموزشی، و هم‌راستایی با برنامه‌های علمی کلان کشور بوده است که امتیاز و وزن تعریف‌شده‌ای در این رتبه‌بندی داشته‌اند.

94/10/26 - 12:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن