تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدالت در اکران فیلم های سینمایی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: «احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حكایت عاشقی»: عدالت در اکران فیلم های سینمایی وجود ندارد «احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حكایت عاشقی» در اکران مردمی این فیلم در سینما «بهمن» سنندج و با توجه به سانس فوق‌العاده آن گفت: در شورای صنفی اکران، در زمینه مخاطب شناسی و اولویت اکران فیلم‌ها در شهرها و استان‌های مختلف کشور فکر مناسب، انصاف و عدالتی وجود ندارد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي ساعت 09:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ فیلم سینمایی «حكایت عاشقی» (چیروکی ئه‌وینداری) A Tale of Love به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» که روایتی عاشقانه دارد؛ در اکران مردمی خود با حضور این فیلمساز و «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی این فیلم، در پردیس سینمایی «بهمن» سنندج روی پرده رفت و مورد استقبال مردم فرهنگ دوست استان کردستان قرار گرفت.
«احمد رمضان‌زاده» کارگردان «حكایت عاشقی» که به احترام مردم کردستان لباس کُردی برتن کرده بود؛ در ابتدای اکران مردمی این فیلم گفت: خدمت همه شما عزیزان عرض سلام دارم، خیلی خوش آمدید؛ حدود یک ماه است که در مورد مخاطب شناسی در اکران در سینمای ایران به دفعات صحبت کردم ولی کسی به سخنان ما گوش نداد، هم اکنون که «حكایت عاشقی» در سنندج اکران است در عرض یک هفته به سانس فوق‌العاده رسیده است و این نشان از تخصصی‌نبودن بخش اکران فیلم‌ها در ایران و شناخت نداشتن از مخاطب در شهرها و استان‌های مختلف کشور است. 
وی افزود: «حكایت عاشقی» که اکثر بازیگران آن از هنرمندان استان‌های کردستان و کرمانشاه و نیز اقلیم کردستان عراق هستند؛ بعد از گذشت سه هفته از اکران سراسری آن به سختی و با تلاش فراوان به شهر سنندج رسید و این‌گونه اکران فیلم‌ها نشان‌دهنده این است که در شورای صنفی اکران، در زمینه مخاطب شناسی و اولویت اکران فیلم‌ها در شهرها و استان‌های مختلف کشور  فکر مناسب، انصاف و عدالتی وجود ندارد.
رمضان‌زاده در ادامه تصریح کرد: سانس فوق‌العاده «حكایت عاشقی» در سینما بهمن سنندج، برای ما خیلی خوشحال کننده بود؛ چون این استقبال، نشان از مردم بافرهنگ و هنردوست استان کردستان دارد. ما در تهران در رسانه‌ها و جاهای دیگر به دفعات اعلام کردیم که این فیلم همزمان با تهران، بایستی در شهرهای کُردنشین کشور اکران شود؛ چون موضوع آن با فرهنگ و تاریخ کُردها عجین است و سانس فوق‌العاده «حكایت عاشقی» در سنندج نشان داد که حرف ما صحیح است.
کارگردان «حكایت عاشقی» با اشاره به اکران این فیلم در استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تعدادی از مردم کرمانشاه که در اینجا مشغول به کار و تحصیلند از من سؤال می‌کردند که؛ «حكایت عاشقی» چه وقتی در کرمانشاه اکران می‌شود؟ درواقع هم اکنون خودم هم نمی‌دانم چه وقتی فیلم را در کرمانشاه اکران کردند و به چه دلیلی آن را از پرده پایین کشیدند و حتی مردم کرمانشاه، «حسین بشتام» بازیگر این فیلم و حتی خواهرم با خانواده‌اش نیز فرصت نکردند که به تماشای «حكایت عاشقی» در سینماهای کرمانشاه بنشینند.
«احمد رمضان‌زاده» در پایان سخنانش در اکران مردمی «حكایت عاشقی» در سینما «بهمن» سنندج تأکید کرد: از حضور شما عزیزان در اینجا خوشحالم و با این استقبال گرمتان نشان دادید که «حكایت عاشقی» از آن شماست.
در ادامه، «شیلان رحمانی» از بازیگران اصلی این فیلم که با لباس زیبای کُردی در میان همشهری‌هایش حضور پیدا کرده بود در سخنان کوتاهی گفت: خدمت همه شما عرض سلام و احترام دارم؛ خوش آمدید، خیلی خوشحالم که «حكایت عاشقی» در کردستان اکران شد؛ چون واقعاً خیلی سخت توانستیم آن را در سنندج اکران کنیم. آقای رمضان‌زاده یک ماه تلاش کردند تا این فیلم در استان کردستان اکران شود. خیلی هم خوشحالم که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است، روز سه‌شنبه در پردیس سینمایی «بهمن» سنندج سانس فوق‌العاده برای آن گذاشته شد و این یعنی اینکه مردم کردستان از فیلم خوششان آمده است؛ از این بابت خیلی خوشحالم و هم اکنون شعف فراوانی دارم که با شما در شهرم سنندج در کنار شما عزیزان و با همدیگر فیلم را می‌بینیم.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن