تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803748123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت‌ براي خريد کادو براي همسر صيغه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سرقت‌ براي خريد کادو براي همسر صيغه‌اي
کد خبر: ۵۶۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳ - 16 January 2016




مجرم سابقه‌دار که اقدام به ده‌ها فقره سرقت بويژه کيف‌قاپي و گردنبندقاپي کرده توسط پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، در تير ماه سال جاري، از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يک فقره کيف‌قاپي از يک خانم به کلانتري 122 دربند اعلام شد‌. با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «کيف‌قاپي» و به دستور آقاي حسين زاده، داديار شعبه دوم دادسراي ناحيه 34 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت‌.

شاکيه (مالباخته) پس ازحضور در پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در داخل کوچه ناهيد، به صورت پياده در حال تردد بودم که ناگهان يک موتورسوار جوان به من نزديک شد و در يک لحظه اقدام به قاپيدن کيف دستي‌ام حاوي گوشي تلفن همراه، تب‌لت، دسته چک و چند کارت عابربانک حاوي رمز کرد . با توجه به سرقت کارت‌هاي عابر بانک حاوي ورود به حساب !!!، بلافاصله بررسي تراکنش مالي تمامي‌ حساب‌ها انجام و مشخص شد که مبلغ 16 ميليون تومان از حساب‌ها برداشت شده است؛ با شناسايي تعدادي از مراکز خريد در منطقه امين حضور و مراجعه کارآگاهان به اين منطقه و انجام تحقيقات ميداني، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که جواني حدودا 30 ساله با مراجعه به تعدادي از مراکز فروش لوازم آشپزخانه اقدام به خريد تعدادي از اين وسايل از قبيل يخچال و ... کرده است .

با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مراکز خريد و همچنين انجام تحقيقات از کسبه و فروشندگان محل، کارآگاهان ضمن شناسايي يک جوان در تمامي‌تصاوير بدست آمده از دوربين‌هاي مداربسته اطلاع پيدا کردند که اين شخص با اجاره يک دستگاه خودرو وانت اقدام به انتقال وسايل خريداري شده به محلي در منطقه پيروزي – خيابان شکوفه کرده است . با شناسايي محل انتقال اموال خريداري شده از منطقه امين حضور به خيابان شکوفه، کارآگاهان موفق به شناسايي محل سکونت خانمي‌شدند که مشخص شد همسر صيغه اي يکي از مجرمين سابقه دار کيف‌قاپ به نام «ناصر . ر» (متولد 1367) است؛ بنا بر اظهارات همسر متهم تمامي‌اموال خريداري شده در قالب هديه و کادو، از سوي ناصر به اين خانم تحويل داده شده بود .

با شناسايي «ناصر . ر» و جمع‌بندي سوابق متعدد سرقت وي در پايگاه مختلف پليس آگاهي بويژه پايگاه‌هاي سوم، چهارم و ششم آگاهي و همچنين بررسي سوابق متهم مشخص شد که ناصر در آخرين سابقه دستگيري خود در سال 91 از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته اما با اين وجود و پس از آزادي از زندان، مجددا سرقت‌هاي خود را از سر گرفته است .

 با توجه به حرفه‌اي بودن متهم در انجام سرقت، متواري بودن متهم از سال 91 تاکنون و تغيير مداوم مخفيگاه از سوي متهم در سطح شهر تهران، دستورات ويژه‌اي جهت دستگيري وي از سوي قاضي حسين‌زاده مبني بر ورود به مخفيگاه متهم در هر نقطه از شهر تهران و دستگيري در هر ساعت از شبانه روز صادر و سرانجام با انجام اقدامات ويژه پليسي، «ناصر . ر» در حاليکه مخفيگاهش را به تازگي از مولوي به ميدان شهداي هفتم تير تغيير داده بود، در يک عمليات تعقيب و گريز همراه با تيراندازي دستگير و به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه کرم يوسف وند، رئيس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به شناسايي بيش از 50 مالباخته در همان مراحل اوليه تحقيقات، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب سرقت بويژه کيف‌قاپي و گردنبندقاپي، اعتراف به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بويژه در مناطق شمال، شمال شرق، مرکزي و شرق تهران و به جهت شناسايي ساير جرايم ارتکابي و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي داديار محترم پرونده جناب آقاي حسين زاده صادر شده است؛ لذا از کليه شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ در اتوبان شهيد صـدر (مسير شرق به غرب ) – ابتداي خيابان قلندري شمالي مراجعه کنند .
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن