تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاهری: مدیران نفت بیرانوند را نمی خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت های مدیران باشگاه نفت نشان می دهد که آنها دروازه بانشان را نمی خواهند و باید بگویم ما هم بازیکن مان را نه با این تیم بلکه با بازیکن هیچ تیم دیگری معاوضه نمی کنیم.
به گزارش مشرق، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت های رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش وجوانان مبنی بر اینکه اگر قصد اخلال در مجمع فدراسیون فوتبال را داشتند، ابزارهای بهتر از طاهری در این مورد وجود داشت، گفت: این مسئله به درک و شعور افرادی برمی گردد که این حرف ها را مطرح می کنند. هر یک از اعضای مجمع صورت های مالی، عملکرد و گزارش حسابرس را می گیرند و بند بند آن را می خوانند و سپس به حسابرس یا هیأت رئیسه صحبت هایشان را مطرح می کنند و این روال قانونی است.
وی ادامه داد: در مجمع اخیر فدراسیون فوتبال این مسئله رعایت نشد و بعد از اعتراض من این موضوع روی روال افتاد. من هیچ کار بدی نکردم و هیچ اخلالی هم در مجمع فدراسیون فوتبال انجام نشد و منظور افرادی که مدعی هستند من قصد اخلاف در مجمع را داشتم، نمی دانم.
اگر کار من اخلال بود پس چرا صحبت های من مورد تائید همه قرار گرفت و انجام شد؟ یعنی همه حاضرین در این مجمع این اخلال را قبول داشتند؟! به نظر من نقش رسانه ها در این زمینه بسیار زیاد است. البته منظور من با تعدادی از خبرنگاران و رسانه هاست.
آنها باید اطلاعات خودشان را ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن