تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819146056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی: مطبوعات کشور مظلوم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با مظلوم خواندن مطبوعات در کشور، یکی از رسالت های خبرنگاران بعد از برداشتن تحریم ها را تبیین شرایط جدید کشور برای سرمایه گذاری دانست.
مهر: علی لاریجانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم در سخنانی با اشاره به اینکه مطبوعات و خبرنگاران قم جایگاه مهمی دارند، اظهار داشت: این اهمیت نقش آن ها به خاطر وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حوزه علمیه است که تردد در این استان را زیاد کرده و از این رو خبرنگاران استان قم باید نقش پر رنگ تری داشته باشند.
وی با مظلوم خواندن مطبوعات در کشور بیان داشت: آن گونه که باید و شاید به بدنه مطبوعات در کشور توجه نمی شود و باید تلاش شود تا مشکلات این بخش حل و نواقص موجود برطرف شود.
رئیس قوه مقننه، با بیان اینکه اطلاع رسانی کارهای کشور بسیار ضروری است، افزود: مسئله هسته ای ایران با همه فراز و نشیب های آن، در روزهای آینده اجرایی خواهد شد که در این زمینه نظام اسلامی تصمیم درستی گرفت هرچند که این گام اول است و گام بعدی در واقع سرمایه گذاری ها بعد از تحریم ها است که مطبوعات و خبرنگاران باید این شرایط را تبیین کنند.
تولید در کشور کار مجاهدانه ای تلقی نمی شود
وی ادامه داد: مردم و بخش خصوصی متأسفانه امروز تولید را کار مجاهدانه ای تلقی نمی کنند و حمایت ها به ... [ مشاهده متن کامل خبر در فردا نیوز ]

پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن