تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات تست نیم فصل داوران لیگ دسته یک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جزئیات تست نیم فصل داوران لیگ دسته یک
کارشناس داوری فوتبال ایران می گوید احتمال آسیب دیدگی داورانی که در تست داوری شرکت خواهند کرد، وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علی خسروی در رابطه کلاسی که از امروز برای داوران حاضر در لیگ برتر آغاز شده است می گوید: کلاسی از امروز آغاز شده است و 76 داور و کمک داور در این کلاس حضور دارند و فردا نیز تست خواهند داد، مسئول گرفتن تست از این داوران آقای عسگری است.
وی ادامه داد: آقایان محمد رفیعی، علی رضا یزدانی و دکتر نوشادی افرادی هستند که مدرس های دوره دیده این موضوع هستند و زیر نظر فیفا دوره های خود را گذرانده اند. من امیدوارم لااقل آقای عسگری از ایشان در این تست گیری استفاده کند.
او ادامه داد: در ماه های اخیر اغلب نقاط ایران برف و باران بوده و سرمای زیادی در شهرهای ایران حکمفرما بود و حتی بعضی از جاها به 20 درجه زیر صفر رسیده است اغلب داوران ما تمرین نداشته اند و ممکن است در صورت سخت گیری دچار مشکل می شوند. در دوره های قبل هم افرادی بودند که در این رابطه دچار مشکل شدند، سال های پیش علی موقلی از فارس در روزهای آخر در کرج دچار مشکل شده است، آقای حسین دشتکی نیز حدود سال 70 به همین دلیل از دنیا رفت.
خسروی در ادامه گفت: امیدوارم آقای عسگری از این دوستان که آموزش دیده اند نیز استفاده کند و دکتر هراتیان نیز در این تست گیری حضور داشته باشد تا داوری دچار مشکل نشود. اتفاقا اخیرا آقای عسگری را در یکی از بازی های لیگ دیدم او اعتقاد داشت برنامه ای باید وجود داشته باشد که داوران در طول و هفته ای 5 نوبت به تمرین بپردازند.
کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان گفت: همانطور که گفتم امیدوارم در روز تست گیری آقای عسگری از مدرس های آموزش دیده ما استفاده کند و با استفاده از راهنمایی های افرادی مانند دکتر هراتیان از آسیب دیدگی داوران جلوگیری شود، باید در این روز کمی مدارا کرد و اینکه گفته می شود داورانی که موفق نشوند به لیگ 2 منتقل می شوند حرف اشتباهی است.

کمیته داوران علی خسروی

ارسال به تلگرام


18:48  1394/10/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن