تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820222830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس تبلیغات اسلامی سقز: تبعیت از خط شهدا وظیفه همه ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سقز:
تبعیت از خط شهدا وظیفه همه ملت است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: ما جاماندگان از شهدا هستیم و وظیفه داریم از خط و سیره شهدا تبعیت و با دشمنان مقابله و مبارزه کنیم و هیچ‌وقت از راه شهدا برنگردیم.

خبرگزاری فارس: تبعیت از خط شهدا وظیفه همه ملت است



به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام محمد وحیدی در یادواره شهیده حسیبه‌ خرمتایی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی برگزار شد، یاد شهدا را آرامش و روشنایی برای بشر دانست. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقزبا گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: قدرت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان گران‌قدر است. این مسئول با اشاره به اینکه، بانوان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیل خود را در پشت جبهه‌ها در کمک‌رسانی و مداوای رزمندگان اسلام زینب‌وار ادا کردند، پاسداشت یاد و خاطره شهدای زن را برای ارج‌نهادن به رشادت‌های آنان ضروری عنوان کرد. وحیدی ایستادگی و مقاومت رزمندگان را عامل فضای حاکم بر دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: یکپارچگی رزمندگان در آن دوران یک الگوی خوب برای جامعه اسلامی است. وی ادامه داد: اقشار و گروه‌های مختلف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان ایران اسلامی حضور داشتند و به مقابله و مبارزه با دشمنان تا بن دندان مسلح پرداختند و در این میان کمک بانوان را به جبهه‌ها هم چون شیرزنان ایران اسلامی ارزشمند توصیف کرد. وحیدی افزود: ما که امروز در این کشور اسلامی زندگی می‌کنیم، جاماندگان از شهدا هستیم و وظیفه داریم از خط و سیره شهدا تبعیت و با دشمنان مقابله و مبارزه کنیم و هیچ‌وقت از راه شهدا برنگردیم.  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز مجلسی را که به یاد شهدا برگزار می‌شود را ارزشی و دینی دانست و افزود: باید از شهدا درس بگیریم و در راه ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی تلاش کنیم. پخش کلیپ، روایتگری و مقاله‌خوانی توسط دانش‌آموزان، از دیگر برنامه‌های این یادواره بود. در این یادواره جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم سقز حضور داشتند. شهرستان سقز در دوران 8 سال دفاع مقدس 608 شهید، 470 جانباز و 135 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

94/10/23 - 12:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن