تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور وزرای آموزش و پرورش و اطلاعات انجام شد رونمایی از کتاب «سروش بیداری» دل‌نوشته دانش‌آموزان با موضوع سربازان گمنام امام زمان(عج)


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور وزرای آموزش و پرورش و اطلاعات انجام شد
رونمایی از کتاب «سروش بیداری» دل‌نوشته دانش‌آموزان با موضوع سربازان گمنام امام زمان(عج)
کتاب سروش بیداری که دل‌نوشته دانش‌آموزان با موضوع سربازان گمنام امام زمان (عج) است با حضور وزرای آموزش و پرورش و اطلاعات رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از کتاب «سروش بیداری» دل‌نوشته دانش‌آموزان با موضوع سربازان گمنام امام زمان(عج)



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، داود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در آیین رونمایی از کتاب سروش بیداری که دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان است، اظهار داشت: این کتاب به همت سازمان دانش‌آموزی و در راستای رویکرد تربیت اجتماعی دانش‌آموزان با فراخوان مسابقه انشاء نویسی با موضوع سربازان گمنام امام زمان(عج) در سال تحصیلی 94-93 تهیه، تدوین و آماده انتشار شد. قائم مقام سازمان دانش‌آموزی تصریح کرد: نزدیک به 400 هزار دل‌نوشته و انشاء از دانش‌آموزان سراسر کشور در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری در معرض قضاوت داوران قرار گرفت و از بین این دل‌نوشته‌ها در مرحله استانی از 180 نفر و در مرحله کشوری از 90 نفر برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

94/10/22 - 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن