تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری نامزد جعلی تا گم شدن ۱۲ هزار پزشک در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دستگیری نامزد جعلی تا گم شدن ۱۲ هزار پزشک در کشور


کمی تا قسمتی ارتباط دارد/ به حادثه سفارت ربطی ندارد/ هاشمی فعلا در بیمارستان/ نامزد جعلی، مدرک جعلی/ درگیری مسلحانه اراذل و اوباش/ ۱۲ هزار پزشک غیر پزشک/ به دنبال استخدام جلاد داعش از جمله عناوین در حاشیه های اخبار ۲۰ شبکه خبر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های خبر 20 شبکه خبر است.

کمی تا قسمتی ارتباط دارد وزارت کشور درباره برکناری معاون امنیتی استانداری تهران اطلاعیه داد که: قصور در حادثه اخیر سفارت عربستان، فقط یکی از علت های برکناری بوده است. براتلو معاون سابق امنیتی انتظامی استانداری تهران در مصاحبه ای گفته بود: علت برکناری ام این حادثه نبوده و از مدت‌ها قبل قرار بود جابه‌جا شوم.

به حادثه سفارت ربطی ندارد رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی گفت: تغییر فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، ربطی به حادثه سفارت عربستان ندارد. سرهنگ غفاری می گوید: مسئولان ناجا، این موضوع را عادی و درون سازمانی می دانند.

فعلا در بیمارستان مهدی هاشمی از زندان به  بیمارستان منتقل شده است. ابوالمعالی وکیل مهدی هاشمی، درباره بستری شدن موکلش به خبرنگار فارس گفت: مهدی هاشمی تحت عمل جراحی قرار گرفته و یک غده از بدنش خارج شده است. ابولمعالی درباره خبر برخی سایت ها که نوشته بودند مهدی هاشمی حین بازی والیبال در زندان پایش شکسته گفت: این خبر مربوط به قبل بوده و مداوای لازم هم در داخل زندان صورت گرفته بود.

نامزد جعلی، مدرک جعلی داوطلب رد صلاحیت شده نمایندگی مجلس به خاطر جعلی بودن مدرک تحصیلیش دستگیر شد. یک منبع در این باره گفت: مدرکی که این داوطلب برای ثبت نام در سامانه ثبت نام وزارت کشور ارائه کرده، غیرمعتبر تشخیص داده شد. این فرد تاکنون 4 بار می خواسته نامزد نمایندگی مجلس شود که هر بار هم به علت ارائه نکردن مدرک تحصیلی مورد نیاز، صلاحیتش احراز  نشده است.

درگیری مسلحانه اراذل و اوباش 13 نفر از اراذل و اوباش پس از درگیری مسلحانه در قائم شهر، دستگیر شدند. فرمانده انتظامی قائم‌شهر با اعلام اینکه 3 تن از این افراد در این درگیری زخمی شدند گفت: این درگیری با ورود به موقع نیروی انتظامی و دستگیری همه ی اراذل و اوباش درگیر در ماجرا، به پایان می رسد.

12 هزار پزشک غیر پزشک ١١‌هزار و ٨٠٠ نفر پزشک در کشورگمشده اند، این را رئیس سازمان نظام پزشکی گفت. به گفته ی زالی این 11 هزار و 800 نفر از کسانی هستند که در رشته‌های مختلف پزشکی، فارغ‌التحصیل شده‌اند، اما  به نظام پزشکی و به وزارت بهداشت مراجعه نکرده‌اند یا در بخش‌های دیگر فعال شده‌اند یا مهاجرت کرده‌اند !

به دنبال استخدام جلاد داعش روزنامه دیلی میل انگلیس فاش کرد: دستگاه امنیت داخلی این کشور، پیش از فرار سیذارتا دهار، جلاد جدید داعش به سوریه، می خواسته وی را به عنوان جاسوس دوجانبه استخدام کند. پیش از این روزنامه های انگلیسی مدعی شده بودند که، اون داعشی که در یک فیلم، گفته بود می خواهد 5 جاسوس انگلیسی را اعدام کند، همین سیذارتا دهاراست. پلیس و وزارت کشور انگلیس تحت فشار افکار عمومی هستند که چرا گذاشتند این جنایتگار به سوریه فرار کند.
 
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن