تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعودی ها علاقه ای به گفتگو با ایران ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: جلال فیروز گفت: من معتقدم حمله به سفارت عربستان در تهران نه تنها دلیل اصلی قطع روابط نبوده، بلکه اصلاً ارتباطی هم به این تصمیم عربستانی ها ندارد.
بعد از آن که رژیم سعودی، شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته شیعه را اعدام کرد، عده ای از مردم ایران مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع اعتراضی تشکیل دادند و این جنایت آل سعود را محکوم کردند. در جریان این اعتراضات، به گونه ای حادثه حمله به سفارت انگلیس که مقام معظم رهبری نیز مخالفت خود را با آن اعلام کرده بودند، مجدداً و این بار با سفارت عربستان تکرار شد. برخی افراد که مشخص نیست آیا از حمایت خارجی برخوردار بوده اند یا نه، اقدام به آتش زدن ساختمان سفارت عربستان کردند.
آل سعود که به دنبال فرصتی بود تا افکار عمومی جهان را از اعدام شیخ نمر منحرف کند و بخشی از فشارهای بین المللی و داخلی را از دوش خود بردارد، ابتدا رسماً درباره حمله به سفارتش در تهران به سازمان ملل شکایت و سپس روابط دیپلماتیک و اقتصادی خود با تهران را به طور کامل قطع کرد. طولی نکشید که جیره خواران عربستان از جمله بحرین، سودان و جیبوتی هم یکی یکی خود را نشان دادند و طی اقدامی که بسیاری از مردم و کارشناسان را به خنده انداخت، اعلام کردند که روابط خود را با تهران قطع می کنند.
خبرنگار فارس در خصوص هدف سعودی ها از قطع رابطه با ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]

دوشنبه ، ۲۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن