تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810057458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: هرکس از راه رسید را دستیارم نمی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: برانکو: هرکس از راه رسید را دستیارم نمی کنم
درباره جدایی آندره پانادیچ و پیوستنش به تیم ایسترا 1961 کرواسی بگویم که او مجبور بود به کرواسی برود، چون قبل از سال نو پدرش مورد عمل جراحی قرار گرفت و ازآنجایی که آزاد بود و با جایی قرارداد نداشت، پیشنهاد داشت و رفت. از من پرسید «چه‌کار کنم؟» و من گفتم « در کرواسی می‌توانی کار کنی »
کد خبر: ۵۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ - 10 January 2016


برانکو ایوانکوویچ که پس از پایان مرخصی‌اش، امروز (یکشنبه) مثل همیشه در موعد مقرر به ایران بازگشته بود، بلافاصله در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز درباره شرایط پرسپولیس و بازی‌های آینده این تیم حرف زد.به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که فعلاً برنامه‌ای برای انتخاب دستیار و مربی جدید ندارد و گفت که اردوی دوبی هم در این مدت که نبوده، لغو شده است.
غیراز صادقی هیچ‌کس قرار نیست از جمع ما جدا شودبا توجه به شرایطی که پیش آمده، تمام مدت در تهران خواهیم بود. بخشی از تمرینات‌مان را در ورزشگاه آزادی و بخش دیگر را در درفشی‌فر برگزار می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید وحید حیدریه و میلاد کمندانی به تیم امید رفته‌اند و دو دروازه‌بان خودمان را هم نداریم، با این شرایط انتظار دارم که بازیکنان با انگیزه به تمرینات بیایند. از بازیکنانی که رفتند، فقط ایمان صادقی به‌طور رسمی جدا شده و در حال حاضر هم هیچ‌کس قرار نیست از جمع ما جدا شود. در چند روز آینده هم شاید برخی به‌عنوان بازیکن جدید به جمع ما اضافه شوند. در خصوص بازیکنی هم که به‌طور قطعی به جمع ما اضافه خواهد شد، حتماً دروازه‌بان جذب خواهیم کرد و به‌زودی این را اعلام خواهیم کرد.
 پرسپولیس در جام شهدا شرکت می‌کنددرباره جدایی آندره پانادیچ و پیوستنش به تیم ایسترا 1961 کرواسی بگویم که او مجبور بود به کرواسی برود، چون قبل از سال نو پدرش مورد عمل جراحی قرار گرفت و ازآنجایی که آزاد بود و با جایی قرارداد نداشت، پیشنهاد داشت و رفت. از من پرسید «چه‌کار کنم؟» و من گفتم « در کرواسی می‌توانی کار کنی » و او با توجه به پیشنهادش به این تیم پاسخ مثبت داد، این یک اتفاق جدید برای همه ما بود و هنوز به جانشین پانادیچ فکر نکرده‌ایم. نمی‌خواهم هرکس را که از راه رسید به کادرفنی اضافه کنم. در حال حاضر هم کسی در برنامه‌های ما نیست؛ نه کمک کروات و نه کمک ایرانی! کریم باقری، قنبرپور، ایگور پانادیچ و مارکو دستیاران من هستند. درجام شهدا دو بازی خواهیم داشت تا تیم آماده شود.
افاضلی مربی بادانشی است اما به پرسپولیس نمی‌آیددرباره اینکه گفته شده هومن افاضلی به کادرفنی پرسپولیس می آید، قبل از هرچیزی هومن را یک آدم با دانش فوتبالی می‌دانم. او مربی‌ای است که بالاترین مدرک مربیگری را دارد و فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد، اما همان‌طور که عرض کردم با موقعیتی که برای پانادیچ به وجود آمد و ما غافلگیر شدیم، در نظر نداریم که کسی را اضافه کنیم و به شخص خاصی فکر نکرده‌ام. البته افاضلی مربی بادانشی است و ما با هم دوست هستیم، دوستانی چندساله. صحبت‌های زیادی در خصوص مسائل مختلف به‌خصوص فوتبال داریم و مدت زمان زیادی با هم بوده‌ایم اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. باید بگویم افاضلی سال 2006 در کادرفنی تیم ملی حضور داشت.
برانکو: هرکس از راه رسید را دستیارم نمی کنم
 نمی‌دانم نوراللهی به‌چه‌دلیل به تیم امید دعوت نشددرباره خط خوردن احمد نوراللهی از تیم امید که روحیه این بازیکن را پایین آورده ، نمی‌دانم نوراللهی به چه دلیل به تیم امید دعوت نشد. هیچ‌کدام از ما به او نگفتیم که به تیم امید نرود و او را تشویق هم کردیم. او از ابتدای فصل از عمل جراحی کتف تا آسیب‌دیدگی مچ پا درگیر چنین مسائلی بود و به همین دلیل خیلی از بازی‌ها را از دست داد. در بازی آخر با استقلال خوزستان هم در خصوص بازی دادن او تردید داشتیم، چون مشکل مصدومیت داشت. نوراللهی قبل از این بازی فقط دو جلسه تمرین کرد و در بقیه روزها تحت درمان بود.اینکه سرمربی تیم امید به چه دلیل نوراللهی را خط زده برای ما مشخص نیست. مصدومیت نوراللهی واقعی بود. او هفته‌ای چهار روز فیزیوتراپی می‌کرد و جدا از بقیه تمرین اختصاصی انجام می‌داد. بابت خط خوردن نوراللهی متأسفم، چون فکر می‌کردم او می‌تواند به تیم امید کمک کند تا این تیم هم بعد از سال‌ها به المپیک برود.
مانع جدایی کفشگری نمی‌شویمکفشگری بازی‌های زیادی برای پرسپولیس انجام داده و ما او را بیرون نخواهیم کرد. او زحمت کشیده، مصدوم شده و در بازی با ملوان در جام حذفی هم هنگام گرم کردن مصدوم شد و بازی نکرد. کسی دوست ندارد کفشگری را بیرون کند، اما اگر خودش بخواهد برود، کسی مانع نخواهد بود.
 تا انتقال بازیکنی قطعی نشود نامش را اعلام نمی‌کنیمدرباره جذب بیرانوند یا معاوضه اومانیا و ننزیچ ، ما هرکاری می‌کنیم با هماهنگی باشگاه است. من از بازیکن خاصی نام نمی‌برم و تا زمانی که انتقال بازیکنی قطعی نشده باشد، صحبت نمی‌کنم، چه بیرانوند و چه بازیکن دیگری! درباره آمدن فروزان هم صحبت شده بود، اما او به راه‌آهن رفت. ما زمانی صحبت می‌کنیم که همه‌چیز قطعی شود، ما به‌دنبال دروازه‌بان هستیم،‌ اما هر زمان که قطعی شد اعلام می‌کنیم.
 از سوشا حمایت می‌کنیم اما در خصوص وضعیت او قانون تصمیم می‌گیردراجع به مشکل سوشا مکانی وضعیت بدی برای او و باشگاه پیش آمده، اما این اتفاق بیشتر به‌ضرر مکانی و خانواده‌اش تمام شده که بسیار ناراحت‌کننده است. طبیعی است در این زمینه ما تصمیم نمی‌گیریم و ارگان‌های دیگر تصمیم می‌گیرند. نمی‌خواهم صحبتی کنم که روی آینده سوشا تأثیری داشته باشد، اما هم من و هم باشگاه از او حمایت می‌کنیم. زمانی که تصمیم قطعی گرفته شد، بیشتر می‌توان صحبت کرد، مطمئناً تصمیمی که گرفته می‌شود، قانونی است. این اتفاق هم برای ما و هم برای باشگاه تلخ بود.دروازه‌بان خارجی یا ایرانی، برایم فرقی ندارد اما قطعاً دروازه‌بانی خوب می‌گیریم، البته که دروازه‌بان‌های خوب ایرانی با تیم‌های‌شان قرارداد دارند و سخت است که بتوانیم آنها را جذب کنیم.نمی‌توانیم صحبت قطعی در خصوص جذب دروازه‌بان بکنیم و در چهار پنج روز آینده همه‌چیز قطعی خواهد شد. درباره احتمال آسیایی بودن دروازه‌بان آینده تیم اجازه بدهید تصمیم بگیریم. ایران دروازه‌بان‌های خوبی دارد. زمان من فقط میرزاپور،‌ رحمتی و طالب‌لو بودند اما اکنون هر تیمی یک دروازه‌بان خوب دارد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن