تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان: مشکلات معیشتی ایثارگران سمنان برطرف شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار سمنان:
مشکلات معیشتی ایثارگران سمنان برطرف شود
استاندار سمنان خواستار ارائه تسهیلات و امکانات مناسب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای رفع مشکلات معیشتی آن‌ها برطرف شد.

خبرگزاری فارس: مشکلات معیشتی ایثارگران سمنان برطرف شود



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدرضا خباز در نخستین جلسه شورای مشورتی ایثارگران در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: باید با همفکری و مشورت بتوانیم وضع موجود کشور را بهبود بخشیده و مشکلات را برطرف کنیم. وی تصریح کرد: ارتباط بافرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند راهگشای بسیاری از تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها در کشور باشد. استاندار سمنان افزود: برای اینکه فرهنگ جهادی در مدیریت کشور اجرایی شود، باید ارتباط خود را با این فرهنگ بیش از گذشته بیشتر کنیم. وی خواستار برگزاری هر چه بیشتر این جلسات در استان سمنان شد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید در رفع مشکلات ایثارگران تلاش کنند. خباز با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در رفتارهای اجتماعی و خانوادگی و ... محسوس باشد، اظهار داشت: با تقویت روحیه ایثارگری و همت و تلاش می‌توانیم گام‌های مؤثری برداریم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز گفت: 74 درصد قانون جامع ایثارگران استان سمنان در بخش‌های مختلف اجرایی شده است. محمدهادی مظاهری، مشاور استاندار سمنان در امور ایثارگران هم در این نشست، بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران و استفاده از توان و نظرات مشورتی آنان را ازجمله اهداف این جلسه عنوان کرد.

94/10/20 - 20:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن