تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803014970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان: تلاش دست اندرکاران انتخابات، دفاع از حقوق مردم و صیانت از آراست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار سمنان:
تلاش دست اندرکاران انتخابات، دفاع از حقوق مردم و صیانت از آراست
استاندار سمنان با اشاره به فراهم کردن بستر برگزاری انتخابات باشکوه در این استان گفت: تمام تلاش هیاتهای اجرایی و نظارتی انتخابات در استان سمنان صیانت از آراء و دفاع از حقوق مردم است.

خبرگزاری فارس: تلاش دست اندرکاران انتخابات، دفاع از حقوق مردم و صیانت از آراست



به گزارش فارس به نقل از ایرنا محمدرضا خباز روز یکشنبه در نشستی با هدف تبیین برنامه های راهبردی استان سمنان، افزود : اعضای هیاتهای اجرایی و نظارتی در استان سمنان هماهنگی کامل دارند و هیچ اختلافی در بین آن ها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تمام اعضای هیاتهای اجرایی، بازرسی و نظارتی انتخابات در استان سمنان پایبند قانون هستند،اظهار داشت : این اعضا به دنبال صیانت از آرا، کسب رضایت مردم با امانتداری از آراء، آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مردم هستند، زیرا می دانند این امر خواسته رهبری نیز هست.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی پس از فشار تحریم ها به دنبال از پای درآوردن مردم بودند، ولی تعداد قابل توجه ثبت نام کنندگان نشان داد مردم محکم و استوار پای میثاق شان با شهدا ایستاده اند.
خباز تاکید کرد: استان سمنان آمادگی برگزاری الکترونیکی تمام مراحل انتخابات را دارد و تمام زیرساختهای لازم در این مورد فراهم است.
وی با تمجید از وحدت موجود در استان سمنان، وجود آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را عامل اصلی وحدت در این استان برشمرد.
** انصراف سه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان سمنان
وی با اشاره به ثبت نام هفت داوطلب برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان سمنان، گفت: برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه در این استان 109 نفر ثبت نام کرده بودند که سه داوطلب تاکنون انصراف داده اند.
استاندار سمنان ادامه داد : یک داوطلب از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، یک داوطلب از حوزه انتخابیه دامغان و یک داوطلب از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، تاکنون انصراف داده اند و تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان 106 نفر شده است.
وی یادآور شد : برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان 54 نفر و برای این دوره 106 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که رشدی در حدود 100 درصد را نشان می دهد.
** ثبت نام تعداد قابل توجه داوطلبان انتخابات در شرایط نامناسب اقتصادی
استاندار سمنان با بیان اینکه شرایط اقتصادی جامعه در حال حاضر شرایط خوبی نیست، تصریح کرد: ثبت نام این تعداد افراد نخبه، نمادی از اعتماد مردم به حاکمیت و دولت یازدهم است.
وی ادامه داد : تعداد ثبت نام کنندگان نشان می دهد اعتماد به هیاتهای اجرایی و نظارتی بیشتر شده است.
** توجه ویژه دولت یازدهم به اعتبار استان سمنان در سال 95
خباز از توجه ویژه دولت تدبیر و امید و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به بودجه سال 95 استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد : این توجه برای جبران عقب ماندگی بودجه استان و پایین بودن میزان اعتبارات این استان در سال های گذشته بوده است.
وی ادامه داد: به همین منظور رایزنی ها و استدلال های زیادی با مسئولان دولت یازدهم به ویژه ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شد و به ویژه به اعتبار عمرانی استانی و عمرانی استانی ملی، در بودجه 95 استان توجه ویژه شده است.
وی پایین بودن میزان اعتبارات استان سمنان در گذشته بر مبنای جمعیت را عادلانه ندانست و افزود: استان سمنان هشت دهم درصد از جمعیت کشور را در خود جای داده، ولی ششمین یا هفتمین استان پهناور کشور است.
استاندار سمنان اضافه کرد: مسایلی مانند تامین امنیت، رسیدگی به راه ها، پراکندگی، ارایه خدمت به مسافران عبوری به ویژه خدمات بهداشتی و درمانی و ... نیازمند اعتبارات ویژه است که باید برای استان در نظر گرفته می شده است.
وی افزود: جمعیت فقط یکی از شاخص های توزیع اعتبارات است و در حقیقت، شرط لازم است و نه شرط کافی، و استدلال هایی شد تا این نگاه در مورد استان سمنان تغییر کند.
** ارایه پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی با شرایط
استاندار سمنان با اشاره به وجود سه هزار طرح نیمه تمام در کشور که برای تکمیل نیازمند 400 هزار میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: اگر سالی 40 هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی کشور باشد، تکمیل طرح های نیمه تمام کشور 10 سال طول می کشد و واگذاری این طرحها به مردم، بهترین راهکار اتمام طرحهاست.
وی گفت: چند شرط برای واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی وجود دارد از جمله اینکه تولید طرح ها، اشتغالزایی و مالیات آن ها حدود پنج درصد افزایش یابد و همچنین بخش خصوصی اجازه تغییر کاربری طرحها را ندارد.
خباز تاکید کرد : مدیران دولتی نیز در واگذاری طرح های نیمه تمام باید وسعت نظر داشته باشند و آینده نگر باشند.
** آب؛ نیاز توسعه آینده استان سمنان
استاندار سمنان همچنین با اشاره به انجام مطالعات، امر کارشناسی و مراحل تامین اعتبار طرح تامین آب استان سمنان، افزود : اگر آب نباشد آینده صنایع در این استان به خطر می افتد و کشاورزی نیز به مشکل برمی خورد.
استان سمنان حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.

94/10/13 - 15:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن