تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه نویسندگی در تاریخ شفاهی با حضور محمد قاسمی پور


واضح آرشیو وب فارسی:حوزه هنری: کارگاه نویسندگی در تاریخ شفاهی با حضور محمد قاسمی پور در سالن اجتماعات حوزه هنری با حضور اعضای فعال گروه تاریخ شفاهی حوزه هنری خراسان شمالی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، کارگاه نویسندگی در تاریخ شفاهی که روز پنج شنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد به مباحثی از قبیل شیوه ها و مراحل نگارش پس از مرحله مصاحبه پرداخته شد.
قاسمی پور با اشاره به انواع نویسندگی در تاریخ شفاهی عنوان کرد: در تاریخ شفاهی بیشتر تمرکز بر روی نویسندگی مبتنی بر واقعیت است.
وی ادامه داد: نویسندگی مد نظر در تاریخ شفاهی به نگارش، تدوین، تنظیم گفت وگوهای به عمل آمده گفته می شود که تماما مبتنی بر واقعیت و مستند باشد یعنی به شکل مستندنگاری ارائه گردد اما در نویسندگی آزاد که آفریشن های ادبی بر پایه ذوق و تخیل است. 
این نویسنده مطرح کشوری در حوزه تاریخ شفاهی گفت: زمانی که مصاحبه در تاریخ شفاهی به اتمام رسید باید ابتدا به ساختار ارائه آن فکر کرد و بهترین شیوه ارائه با توجه به نقطه اوج در خاطرات جمع آوری شده را انتخاب و شروع به کار کرد. 
وی افزود: تکنیک های نوشتن مطلب باید تماما مبتنی بر واقعیت های استخراج شده در گفت وگوها باشد، هر تعلیقی که در بطن کار می خواهیم ایجاد کنیم باید اصل آن در متن موجود باشد و نویسنده حق ایجاد تعلیق تخیل شده را ندارد. 
مسئول ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری حوزه هنری ]
کارگاه نویسندگی در تاریخ شفاهی با حضور محمد قاسمی پور






یکشنبه ، ۲۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حوزه هنری]
[مشاهده در: www.hhnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن