تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اذعان نتانیاهو به وجود شکاف عمیق میان بخش‌های عرب اراضی اشغالی با بخش‌های یهودی‌نشین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اذعان نتانیاهو به وجود شکاف عمیق میان بخش‌های عرب اراضی اشغالی با بخش‌های یهودی‌نشین
بعد از اوج گرفتن درگیری و نارضایتی در اراضی اشغالی و فلسطینی، رژیم صهیونیستی با اذعان به وجود شکاف عمیق میان بخش‌های عربی با یهودی، مدعی شد‌ می‌خواهد از این شکاف بکاهد.

خبرگزاری فارس: اذعان نتانیاهو به وجود شکاف عمیق میان بخش‌های عرب اراضی اشغالی با بخش‌های یهودی‌نشین



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» با اذعان به اینکه شکاف میان ساکنان عرب و یهودی اراضی اشغالی زیاد است، گفت، کابینه اسرائیل قصد دارد با اختصاص دادن منابع بیشتر به بخش‌های عربی و اجرای قوانین در آنجا، از این فاصله بکاهد. به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، اظهارات نتانیاهو دو هفته بعد از تصویب طرح چند ساله برای توسعه بخش عربی بیان شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، کابینه او قرار است طرح توسعه 2 میلیارد شِکِلی (واحد پول اسرائیل) برای جوامع دروز و چِرکِسی (نام قومی قفقازی) را مورد بحث و بررسی قرار دهد. به گفته نتانیاهو، هدف از این طرح، کاهش شکاف و ترغیب توسعه این جوامع است که در ارتش حضور دارند و خود را بخشی از اسرائیل می‌دانند.  او سپس اذعان کرد: «هر کسی چشم داشته باشد، می‌تواند ببیند شکاف زیادی میان بخش‌های عربی و یهودی وجود دارد؛ شکاف در منابع، اجرای قانون، حقوق و تعهدات. نسل‌هاست این شکاف وجود دارد و اکنون زمان آن رسیده، برای کاستن از این فاصله تلاش ملی بزرگی صورت دهیم». نتانیاهو سپس مدعی شد، در دوران نخست وزیری او، در بخش عربی سرمایه‌گذاری بسیاری شده است. وی سپس بر لزوم اجرای قوانین در جوامع عربی تاکید کرد و سپس مدعی شد، اگر قوانین اسرائیل در بخش عربی به اجرا در نیاید، اقدامات در زمینه آموزش و توسعه اقتصادی و زیرساختی، پیشرفتی نخواهد داشت.  به نظر می‌رسد منظور نتانیاهو مصادره آنچه باشد که «سلاح‌های غیرقانونی» در جوامع عربی می‌خواند.

94/10/20 - 15:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن