تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803101916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاورمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان: قطع رابطه عربستان و ایران به مصلحت انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشاورمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:
قطع رابطه عربستان و ایران به مصلحت انقلاب است
مشاور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان درخصوص قطع رابطه عربستان با ایران گفت: عربستان کشوری نیست که آمد و رفت سفیرش اقتدار نظام ما را بر هم بزند، آنها در کارنامه خود جنایت، ددمنشی، کشتار و قتل و عام مسلمانان را ثبت کردند.

خبرگزاری فارس: قطع رابطه عربستان و ایران به مصلحت انقلاب است



به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسن گنجی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار کرد: افشاگری آیت‎الله النمر در زمینه جنایات آل‎سعود سبب شد که آنها در مقابل فرهنگ با تفنگ موضع‎گیری کنند. وی با تاکید بر اینکه آیت‎الله النمر آخرین شهید امر به معروف و نهی از منکر در رژیم آل سعود نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون یک تقابل پنهان در برابر آل‎سعود داشته است، آنها نیز به خون این ملت تشنه هستند و در طول 37 سال جبهه‎گیری سنگینی علیه نظام اسلامی روا داشتند. شیخ زکزاکی در مکتب امام درس شهادت و شهامت آموخت مشاور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان درخصوص قطع رابطه عربستان با ایران گفت: عربستان کشوری نیست که آمد و رفت سفیرش اقتدار نظام ما را بر هم بزند، آنها در کارنامه سیاه خود جنایت، ددمنشی، کشتار و قتل و عام مسلمانان را ثبت کردند. گنجی افزود: جنایات رژیم آل سعود در کشتار حجاج در زمان امام راحل را هنوز فراموش نکردیم، کمک‎های مالی و رسانه‎ای عربستان به عراق برای زمین‌گیر کردن ایران را یادمان نرفته است، بی‎حرمتی و کشتار زائران در حج امسال را یادمان نمی‎رود، قتل و عام عمدی حجاج خانه خدا و تعرض به حاجیان فراموش‎شدنی نیست، پرونده آل‎سعود در قبال انقلاب اسلامی بسیار سنگین است، اما این نظام به آنها رأفت نشان داده است. وی با اشاره به شخصیت شیخ زکزاکی بیان داشت: ایشان از شاگردان امام راحل بود و در این مکتب درس شهادت و شهامت آموخت. روز انتقام‎گیری از جنایات آل‎سعود است/رژیم آل سعود در آستانه یک زلزله سیاسی است مشاور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه باید چهره کریه آل‎سعود به وسیله اصحاب رسانه افشا شود، گفت: قطع رابطه رژیم آل سعود و ایران به مصلحت انقلاب اسلامی است، متاسف هستم که برخی از سیاسیون و مسئولان کشور در پیام‎شان در تسخیر سفارت عربستان در ایران پیام عجزآمیز به آل‎سعود دادند. گنجی خطاب به سیاسیون کشور افزود: پس روحیه انقلابی و اقتدارتان کجا رفته است، جنایت آل‎سعود بالاتر از اینهاست، دلسوزی برای کشوری نداشته باشیم که سیاست‎های غلط آنها مسلمانان جهان را به خاک و خون کشیده است. وی با تاکید بر اینکه اکنون روز انتقام‎گیری از جنایات آل‎سعود است، اظهار کرد: رژیم آل سعود در آستانه یک زلزله سیاسی است که ان‎شاءالله در آینده شاهد سقوط رژیم ددمنش آل سعود باشیم، یکی از گردنه‎هایی که باید رد شویم جنگ با آل‎سعود است، ما جنگ‎طلب نیستیم، اما اگر زمینه آن فراهم شود، نتیجه خوبی رقم خواهد خورد.

94/10/20 - 11:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن