تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل: مصرف موادمخدر زندگي‌مان را تباه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل: مصرف موادمخدر زندگي‌مان را تباه كرد
داماد خطاكار كه سه روز قبل از اجراي حكم قصاصش موفق به جلب رضايت از اولياي دم شده بود، به زودي از زندان آزاد مي‌شود. متهم 41 ساله كه فربد نام دارد، روز گذشته از جنبه عمومي جرم محاكمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، دهم دي ماه سال 89 بود كه مأموران پليس در شرق تهران از قتل زني به نام سحر در خانه‌اش با خبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه سحر با اصابت جسم سختي به سرش كشته شده است. فربد، شوهر اين زن خودش را به عنوان قاتل معرفي كرد و گفت كه سحر را با اصابت قوطي اسپري كشته است. اقرار فربد منجر به بازداشت وي شد و جسد هم براي مشخص شدن علت فوت به پزشكي قانوني منتقل شد.
فربد در شرح ماجرا توضيح داد: شغل من خريد و فروش آهن است. 16 سال قبل بود كه با سحر ازدواج كردم و صاحب دختري 15 ساله به نام رعنا هستيم. چند سال قبل من و سحر به مصرف مواد اعتياد پيدا كرديم. من مخدر ترياك مي‌كشيدم و سحر هم شيشه مصرف مي‌كرد. او پس از هر بار مصرف، دچار توهم مي‌شد و لوازم خانه را مي‌شكست يا به خودش آسيب مي‌رساند. اين موضوع سبب شده بود تا هميشه با هم مشاجره كنيم. اختلاف ما زماني بيشتر شد كه من به روابط همسرم مظنون شدم و در اين باره با او حرف زدم. سحر به حرف‌هايم توجه نكرد به خاطر همين طرح شكايت كردم. دادگاه دلايل من را در اين باره پذيرفت و سحر به تحمل شلاق هم محكوم شد، اما اختلاف‌هاي ما بعد از آن هم بيشتر شد تا اينكه روز حادثه مرتكب قتل شدم.
فربد در شرح روز حادثه گفت: آن روز دخترمان رعنا به خانه پدرم كه همان نزديكي است، رفته بود. همسرم مقداري شيشه مصرف كرد و باعث شد تا دچار توهم شود. اسپري تافت را برداشت و شروع به زدن خودش كرد. رفتم و اسپري را از دستش بيرون آوردم، اما اين بار شيشه ادكلن را برداشت و شروع به زدن خودش كرد. از رفتاري كه مي‌كرد ناراحت شدم. كنترل خودم را از دست دادم. اسپري را برداشتم و چند ضربه محكم به سرش زدم كه حالش بد شد و روي زمين افتاد. آنجا بود كه متوجه اشتباهم شدم. همان زمان دخترم رعنا از راه رسيد. پيكر مادرش را كه ديد ترسيد و از خانه بيرون دويد. هنوز زمان زيادي نگذشته بود كه رعنا همراه پدر و مادرم به خانه برگشت. اول امدادگران را خبر كردند كه آمدند و بعد از معاينه گفتند كه همسرم فوت شده است. سپس مأموران پليس به خانه آمدند و خودم را تسليم كردم.  فربد در تحقيقات بيشتر نزد بازپرس هم حادثه را شرح داد. با كامل شدن بررسي‌ها كيفرخواست عليه وي به اتهام قتل عمد صادر و پرونده در شعبه 113 وقت دادگاه كيفري استان تهران بررسي شد. اولياي دم در جلسه محاكمه گفتند كه حاضر به گذشت از دامادشان نيستند و خواسته‌اي جز قصاص وي ندارند. فربد در جلسه دادگاه بار ديگر ماجرا را شرح داد و از اولياي دم هم درخواست گذشت كرد. دفاعيات وي از سوي هيئت قضايي پذيرفته نشد و او به قصاص محكوم شد. رأي دادگاه با اعتراض فربد در ديوان عالي كشور بررسي و رأي قصاص تأييد شد. چندي قبل تشريفات قانوني براي اجراي حكم انجام شد و فربد در آستانه قصاص قرار گرفت. سه روز قبل از اينكه حكم درباره وي اجرا شود، اولياي دم با حضور در شعبه اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران از داماد خود اعلام گذشت كردند. با اعلام گذشت از فربد، پرونده براي رسيدگي از جنبه عمومي جرم روي ميز هيئت قضايي شعبه دهم دادگاه كيفري شماره يك قرار گرفت.
روز گذشته بعد از رسميت پيدا كردن جلسه، فربد به درخواست قاضي قربان‌زاده در جايگاه قرار گرفت. او گفت من از كاري كه كرده‌ام پشيمان هستم. روز حادثه قصد كشتن همسرم را نداشتم. خشمگين بودم، رفتارش سبب شد تا كنترل خودم را از دست بدهم. وقتي حادثه اتفاق افتاد، متوجه اشتباهم شدم. مصرف مواد زندگي‌مان را تباه كرد. البته در اين مدت مواد را در زندان ترك كرده‌ام.
متهم ادامه داد: دخترم دانشجو است و همراه پدر و مادرم زندگي مي‌كند. از شما درخواست مي‌كنم من را آزاد كنيد تا از دخترم سرپرستي كنم. قاضي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم، با اعضاي دادگاه وارد شور شد و رأي به آزادي فربد داد. او چند روز ديگر از زندان آزاد مي‌شود.  


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن