تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح سخنگوی شورای نگهبان در مورد افرادی که در آزمون علمی خبرگان شرکت نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری آنا: سخنگوی شورای نگهبان درباره کسانی که باید در آزمون علمی شرکت می کردند و شرکت نکرده اند گفت: هنوز تصمیم خاصی برای این افراد اتخاذ نشده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نجا ت الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز آخرین مهلت شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده در هیئت های اجرایی است و هیئت نظارت هفت روز فرصت دارد به این اعتراضات رسیدگی کند.
وی افزود: همچنین هیئت نظارت درباره داوطلبانی که تأیید صلاحیت شده اند نیز اظهار نظر خواهد کرد و روند این گونه خواهد بود که هیئت های نظارت استانی برای جلب نظر هیئت نظارت مرکزی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات تصریح کرد: بر اساس قانون پنج نفر مسلمان، معتقد و مورد اعتماد باید به عنوان هیئت نظارت مرکزی انتخاب شوند و سپس هیئت های نظارت استانی را شکل خواهند داد و به همین ترتیب هیئت های نظارت استانی، هیئت های نظارت شهرستانی را تعیین می کند.
ابراهیمیان ادامه داد: شیوه رسیدگی به اعتراضات این گونه خواهد بود که بخشی از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ]
توضیح سخنگوی شورای نگهبان در مورد افرادی که در آزمون علمی خبرگان شرکت نکردند






شنبه ، ۱۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری آنا]
[مشاهده در: www.ana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن