تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815000905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت‌های فرهنگی ˝دوکمال˝ باید به جایگاه اصلی خود برسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار تبریز: ظرفیت‌های فرهنگی ˝دوکمال˝ باید به جایگاه اصلی خود برسد شهردار تبریز گفت: ظرفیت‌های فرهنگی دوکمال، باید به مرحله‌ای از بروز برسد که این مجموعه جایگاه اصلی خود را در ساز و کار جذب گردشگر، باز یابد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي ساعت 08:52

خبرگزاری پانا+ظرفیت‌های فرهنگی "دوکمال" باید به جایگاه اصلی خود برسد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شذقی، صادق نجفی در بازدید سرزده از مجموعه تاریخی دو كمال اظهار داشت: دو كمال یكی از قطب های گردشگری تبریز است و از این رو، عملیات پاكسازی و بهسازی آن تا پایان سال جاری باید به اتمام برسد.
تامین روشنایی، مبلمان شهری، تامین آب خام و احداث فضای سبز برای بازدید مسافران نوروزی از جمله محورهای مورد تاکید شهردار در خصوص این مجموعه تاریخی بود. نجفی تاکید کرد: قابلیت‌های مختلف فرهنگی و تاریخی، باید با فضاسازی‌های مناسب تقویت شده و مورد معرفی قرار گیرند. علاوه بر برنامه‌های عمرانی و بهسازی، باید ابعاد فاخر دو چهره‌ شاخصی که در این مجموعه آرام گرفته‌اند، به خوبی تبیین شود. در این بازدید سعید محدث رییس کمیسیون خدمات شهری، سعید حاجی زاده رییس کمیسیون فرهنگی، ایرج شهین باهر رییس کمیسیون عمران و علی باغبان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر حضور داشتند. مجموعه دو کمال، مدفن کمال خجندی (شاعر سده‌های هشتم و نهم هجری) و کمال‌الدین بهزاد (نقاش سدهٔ دهم هجری) در محله بیلان‌کوه در شرق شهر تبریز واقع شده است. دو کمال در سال ۱۳۳۸ خورشیدی کشف شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن