تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815069174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی مسائل اجتماعی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار مشهد: آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی مسائل اجتماعی دارد فرماندار مشهد گفت : فرهنگیان می توانند در زمینه اعتدال گرایی و پرهیز از خشونت و حل وفصل امور بر اساس تدبیر و دور اندیشی برای آینده سازان کشور برنامه ریزی کنند.
۱۳۹۴ جمعه ۱۸ دي ساعت 10:25

خبرگزاری پانا+

  به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا - استان خراسان رضوی ، رضا منصوری در جلسه شورای آموزش و پرورش مشهد که به میزبانی ناحیه چهار مشهد برگزار شد اظهار داشت: تدبیر و اعتدال را سر لوحه کار دولت کنونی است و این مسئله تنها یک شعار نیست و ما باید همه امور را با تدبیر و درایت حل و فصل کنیم .
وی با بیان این که آموزش و پرورش نقش مهمی در فرهنگ سازی دارد از رؤسای ادارات خواست که در همه نشست های خود بر امر مدارا و خویشتن داری تأکید کنند زیرا که جامعه ما از ره گذر تندروی ها آسیب دیده است .
فرماندار مشهد تصریح کرد : فرهنگیان می توانند در زمینه اعتدال گرایی و پرهیز از خشونت و حل وفصل امور بر اساس تدبیر و دور اندیشی برای آینده سازان کشور برنامه ریزی کنند.
وی  با بیان این که بر پایه آموزه های دینی هیچ موجودی والاتر و گرامی تر از انسان نیست افزود : ما باید احترام به یکدیگر و قانون مداری را به فرزندان خود بیاموزیم تا در شرایط خاص توان مدیریت بحران ها را داشته باشیم .
در ادامه این جلسه مصطفی اسدی دبیر شورای آموزش پرورش شهرستان موضوع مدارس هیأت امنایی و مشارکتی را مطرح کردکه حاضران خواهان برطرف شدن موانع در راه مشارکتی و هیأت امنایی شدن مدارسی شدند که امکان آن طبق ضوابط وجود دارد .
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد افزایش این نوع مدارس را کمک به حل مشکلات آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد : در صورتی که بتوانیم این نوع مدارس را گسترش دهیم خواهیم توانست بعضی از کاستی هایی را که وجود دارد حل کنیم.
 در این جلسه و بنا به پیشنهاد رئیس آموزش و پرورش تبادکان مقرر گردید در روزی که با عنوان "شوراهای آموزش و پرورش ، محرومیت زدایی و عدالت آموزشی " نام گذاری شده است رؤسای ادرات از مدارس مناطق کمتر برخوردار بازدید به عمل آورند و این بازدید با هدف آشنایی با مشکلات این مدارس و خارج از ضوابط مرسوم باشد تا صرفا جنبه شعاری و مناسبتی پیدا نکند همچنین مقرر گردید بازدید از مدارس کیفی نیز به همین شکل صورت پذیرد .  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن