تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب و دفاع مقدس در هفته ای که گذشت/ از برپایی سه آیین رونمایی کتاب تا روز شهدای دانشجو


واضح آرشیو وب فارسی:ایبنا: خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این گزارش به مهمترین رویدادهایی که در هفته گذشته (دهم تا شانزدهم دی ماه) در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رخ داد، پرداخته ایم.
در این هفته جواد کامور بخشایش از پایان یافتن جلد دوم کتاب «خاطرات سید مرتضی نبوی» خبر داد. این کتاب را سوره مهر منتشر می کند. سید مرتضی نبوی 6 آذر 1326 در محله مسجد محمدیه قزوین، در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. وی پس از دریافت دیپلم در سال 1345 وارد دانشکده فنی تهران شد و پس از پنج سال مدرک فوق لیسانس را از آن دانشگاه دریافت کرد. در همین سال ها وی با سازمان مجاهدین خلق آشنا و با سازمان مذکور ارتباط برقرار کرد.
نبوی اواخر مهر 1352 دستگیر و دو سال را در زندان قصر و اوین گذراند و سپس آزاد شد. پس از آزادی با عصمت السادات نصری که خود انقلابی و از مخالفان نظام شاهی بود، ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. در سال های آخر عمر رژیم پهلوی، نبوی به جمع مردم مبارز پیوست و به فعالیت های سیاسی پرداخت و در سازماندهی جریانات مختلف سیاسی علیه رژیم، پخش اعلامیه و سازماندهی تظاهرات ایفای نقش کرد.
رضا استادی هم خبر داد که رمانی با ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری کتاب ایران ]
انقلاب و دفاع مقدس در هفته ای که گذشت/ از برپایی سه آیین رونمایی کتاب تا روز شهدای دانشجو






جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایبنا]
[مشاهده در: www.ibna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن