تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: نقاط ضعف سایپا را نشانه می‌رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: نقاط ضعف سایپا را نشانه می‌رویم
مهدی تارتار که بعد از هفته ها شکست در هفته گذشته برابر فولاد موفق به کسب یک امتیاز شد امیدوار است بازی با سایپا روز شانس تیمش باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی راه آهن که فردا در دیداری حساس به مصاف سایپا خواهد رفت امیدوار است بعد از هفته ها سه امتیاز شیرین را کسب کند و به وضعیت خودشان در جدول سر و سامان دهند.

مهدی تارتار در نشست خبری با ارزیابی شرایط تیمش پیش از این بازی گفت: فردا با تیمی بازی داریم که باتجربه است و بازیکنان باکیفیتی بهره می برد. روی نیمکت هم مربیان خوبی دارد که در راس آنها آقای جلالی حضور دارند که خودم زیر نظر ایشان سابقه بازی کردن دارم.

وی ادامه داد: نقاط ضعفی دارند که در طول هفته روی آن کار کرده ایم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم و هدف مان این که سه امتیاز را کسب کنیم. البته باید حواس مان به بازیکنان باتجربه این تیم باشد چون بازیکن باتجربه قادر است از یک لحظه استفاده کند و شرایط را به سود تیم خود برگرداند.
تارتار درباره شرایط تیمش در نقل و انتقالات گفت: ما تمام تمرکزمان روی بازی فرداست و بعد از آن درباره مسائل دیگر حرف می زنیم. امین یکی از بازیکنانی است که دوست دارد همیشه موفق باشد. به نوعی با این حرکت خواسته تیم ما قدرتمند شود. ما در برخی پست ها ضعیف هستیم و به دنبال این هستیم که تیم خودمان را قدرتمند تر کنیم. ما از 48 ساعت دیگر یارگیری را شروع می کنیم و امیدوارم نیم فصل دوم را راه آهن متفاوتی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما در خیلی پست ها دچار مشکل هستیم و باید این نقیصه را برطرف کنیم. مشکلی که ما داشته ایم این است که همیشه دو بازیکن خط حمله ما در اردوی تیم ملی حاضر بودند و ما نتوانستیم هماهنگی آنها را با تیم ایجاد کنیم.

تارتار درباره پیشنهاد خارجی برای برادران محمدی و جدایی آنها گفت: پیشنهادات مختلفی دارند و از نظر من مخالف جدایی هستم و نیاز شدیدی داریم. تصمیم گیرنده نهایی مالک و مدیر باشگاه هستند و من شخصا به حضور آنها نیاز دارم.

سرمربی راه آهن درباره بحث انتقال این باشگاه از تهران به شهرستان گفت: این بحث همیشه مطرح می شود اما من تا جایی که می بینم چنین بحثی وجود ندارد.

وی درباره مشکلات مالی تیمش گفت: ما نسبت به پرداختی ها عقب نیستیم و روند مناسبی داریم.

مهدی تارتار راه آهن

ارسال به تلگرام


13:41  1394/10/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن