تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803290574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد توزیع بیش از 220 مخزن 12 لیتری به راسته تجاری پانزده خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد
توزیع بیش از 220 مخزن 12 لیتری به راسته تجاری پانزده خرداد
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه اجرای بهینه تفکیک پسماند در مبدا،استفاده مجدد از مواد و بازیافت آن منوط به همراهی تولید کنندگان پسماند از جمله اصناف و مراکز تجاری است،گفت:در همین راستا کار تحویل بیش از 220 عدد مخزن 12 لیتری به راسته تجاری پانزده خرداد انجام شده است.

خبرگزاری فارس: توزیع بیش از 220 مخزن 12 لیتری به راسته تجاری پانزده خرداد



به گزارش خبرگزاری فارس، جعفری با اشاره به فعالیتهای فرهنگی در زمینه مدیریت بهینه پسماند، تفکیک در مبدا، آبگیری و کم حجم سازی پسماند که بیش از یک دهه از شروع آن می گذرد، خاطر نشان کرد: این سازمان با کاربرد روشهای مختلف از قبیل آموزش چهره به چهره، برگزاری مسابقات و اهدا جوائز، شرکت در نمایشگاه‌ها و مناسبتهای مختلف و انجام تبلیغات، بکارگیری و جذب مشارکت گروههای مردمی؛ سعی در ارتقاء فرهنگ اقشار مختلف شهروندان در خصوص تفکیک پسماند در مبدا و مدیریت صحیح پسماند دارد. جعفری با اشاره به اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه 12 که از چند ماه پیش تا کنون آغاز شده است، افزود: سازمان مدیریت پسماند با همکاری سایر مناطق ضمن رفع مشکلات موجود در زمینه مدیریت پسماند از قبیل پاکسازی و شستشوی معابر، ایستگاه‌های بازیافت، مخازن زباله و لایروبی کامل انهار و بازبینی و جانمایی مخازن پسماند؛ هماهنگی‌های لازم در خصو ص برگزاری کلاسهای آموزشی مدیریت پسماند با تاکید بر تفکیک پسماند در مبدا جهت اقشار مختلف ساکن در منطقه 12 بعمل آورده است. مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه اجرای بهینه تفکیک پسماند در مبدا،استفاده مجدد از مواد و بازیافت آن منوط به همراهی تولید کنندگان پسماند از جمله اصناف و مراکز تجاری است، اظهار داشت: در همین راستا کار تحویل بیش از 220 عدد مخزن 12 لیتری به راسته تجاری پانزده خرداد و آموزش تفکیک پسماند در مبدا در 52 پاساژ موجود در خیابان لاله زار انجام شده و مدیران اتحادیه ضمن استقبال از این موضوع تعهد نمودند، همکاری لازم را با متولیان اجرایی برقرار کنند. وی در ادامه دوره‌های مذکور را در راستای همین طرح و تحقق اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک اعلام نموده و گفت : شورایاران، دبیران شورایاری، مدیران و کارشناسان ادارات خدمات شهری و پسماند، شهرداران نواحی ،کارشناسان اداره سلامت ، دانش آموزان مدارس تحت پوشش منطقه12 ، اصناف و ائمه جماعات منطقه از گروههای هدف مورد نظر بوده که طی برنامه زمان بندی مرور تحت آموزش قرار خواهند گرفت. آموزش رانندگان جمع آوری پسماند، نصب GPS  بروی تمامی خودروهای جمع آوری پسماند خشک و تعدادی از خودروهای مکانیزه، تحویل مخازن 240، 120 و 60 لیتری به منازل و تخلیه نوبتی (هفته ای یکبار ) این مخازن از درب منازل، اجرای طرح تعمیر مخازن فرسوده و وارد نمودن مجدد آن در چرخه مصرف از دیگر طرح های جاری در منطقه 12 است که توسط  جعفری اعلام شد. جعفری در پایان با تاکید برآموزش ، اطلاع رسانی و نهایتا" فرهنگ سازی در زمینه تفکیک پسماند در مبدا؛ استمرار منظم آموزش و نهادینه شدن فرهنگ‌های خوب اخلاقی و رفتاری را پایه و زیر بنای هر تحول و تغییر عنوان نموده که در این صورت این فرهنگ به عادت و رویه رفتاری تبدیل خواهد شد.

94/10/16 - 13:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن