تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804626604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد هاشمی رفسنجانی از صداوسیما


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



انتقاد هاشمی رفسنجانی از صداوسیما
روز نو : صداوسیما تبدیل به یک رسانه جناحی در دست گروه‌های افراطی شده است.محمد هاشمی رفسنجانی رییس سایق صدا و سیما  گفت: وقتی تعهد اخلاقی و اسلامی وجود نداشته باشد یک عده قلم و زبان به مزد می‌شوند اما قطعا این مسائل تاثیری در میزان رای ایت الله هاشمی رفسنجانی نخواهد داشت مردم علی‌رغم همه فضاسازی ها انتخاب خود را می‌کنند و به ارکان نظام اعتماد دارند.
محمدهاشمی با اشاره به تشدید هجمه‌های افراطیون علیه آیت الله هاشمی گفت: ضعف اخلاق اسلامی یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می‌شود افرادی با توسل به تخریب اتهاماتی را متوجه برخی ارکان نظام کنند انتخابات یک مسابقه است و هر کسی حق دارد در ان شرکت کند.
وی افزود: عده‌ای که به جریان خود و پایگاه خود اعتماد ندارد، می‌دانند اگر روال عادی طی شود رقیب برنده است و برای این که خود را عرضه کند رقیب را تخریب می‌کنند این درحالی است که خودشان چیزی برای عرضه ندارند.
هاشمی با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات باعث ایجاد شور و نشاط در کشور می‌شود، گفت: مشارکت بیشتر باعث تقویت نظام و کشور می‌شود کسانی که فاقد اخلاق اسلامی هستند و مولفه‌های جذب اعتماد مردم ندارند به تخریب رقیب روی می‌آورند تجربه نشان داده که این کارها نتیجه عکس می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باهوش است و به موقع تصمیم درست را می‌گیرد همانطور که در سال 92 با حضور به موقع در صحنه، انتخاب خود را کردند.
هاشمی با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: متاسفانه صداوسیما کاربرد رسانه ملی را ندارد و تبدیل به یک رسانه جناحی در دست گروه‌های افراطی شده که از آن به عنوان وسیله رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنند. در حالی که بر اساس قوانین جاری، استفاده جناحی از صداوسیما نامشروع و غیرقانونی است.
وی با تاکید بر اینکه صداوسیما حق ندارد وارد حوزه جناح‌بندی‌ها شود، گفت: وقتی تعهد اخلاقی و اسلامی وجود نداشته باشد یک عده قلم و زبان به مزد می‌شوند اما قطعا این مسائل تاثیری در میزان رای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نخواهد داشت مردم علی‌رغم همه فضاسازی ها انتخاب خود را می‌کنند و به ارکان نظام اعتماد دارند.
هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور نیاز به انسجام داخلی دارد، گفت: متاسفانه در این شرایط برخی سعی در ایجاد تفرقه دارند در حالی که این به زیان کشور است در یکی دو روز اخیر اتفاقاتی رخ داد که هر دو سمت آن ناصواب بود اعدام مظلومانه شیخ نمر کاری بود که عربستان انجام داد که به نظر می‌رسد این اقدام با تحریک صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام صورت گرفت و تلاش شد تا میان مسلمانان تفرقه‌ای ایجاد کند.
وی افزود: حرکت ناصواب دیگر این بود که عده‌ای بدون اجازه و خودسرانه وارد ساختان یک سفارتخانه شدند و فراموش کردند که ضوابطی هم وجود دارد این کار بسیار زشتی بود و باید جلوی آن گرفته می‌شد.


هاشمی با بیان اینکه موضوع قطع روابط دیپلماتیک با تنش‌آفرینی دو مساله جداست، گفت: عربستان بعد از اینکه جمهوری اسلامی ایران در مساله هسته‌ای موفق شد و برجام را نهایی کرد احساس شکست در سیاست‌های خود را داشت و تلاش کرد حتی مذاکرات به نتیجه نرسد اما وقتی نتیجه نداد برای جبران شکست خود دست به حرکات جنون آمیزی از این قبیل زد تا تنش در منطقه ایجاد کند. ضرر قطع روابط را پیش از همه عربستان خواهد دید چرا که یک کشور در استانه انقلاب است و ملتش از سیاست‌های حکام آن به سطوح آمده است.
وی تاکید کرد: فشارهای امنیتی عربستان نشان می‌دهد که این کشور در مرحله انفجار است و چون نتوانسته در یمن و سوریه و عراق تصمیمات خود را عملی کند اقدام به چنین کارهایی کرده زیان قطع رابطه را قطعا عربستان خواهد دید ما به آن معنا رابطه‌ای با عربستان نداشتیم در بحث قطع سفر حجاج به عربستان نیز آنها بیشتر زیان خواهند کرد چون سالانه حدود 1 میلیون زائر به این کشور می‌رفت و همین باعث درآمدزایی برای آنها بود.






تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن