تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان رکود مسکن با ایجاد مشوق برای انبوه سازی/رونق اقتصادی در گرو خروج مسکن از رکود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت ایجاد شرایط لازم برای خروج مسکن از رکود، گفت: زمانی می توان با قاطعیت در خصوص رفع رکود از بخش مسکن اظهارنظر کرد که شاهد حضور انبوه سازان و سرمایه گذارن برای ساخت و ساز انبوه مسکن باشیم.
مهرداد بائوج لاهوتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به برخی زمزمه ها مبنی بر خروج مسکن از رکود،گفت: زمانی می تواند با قاطعیت در خصوص رفع رکود از بخش مسکن اظهار نظر کرد که شاهد حضور انبوه سازان و سرمایه گذارن برای ساخت و ساز انبوه مسکن باشیم.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه ریسک پذیری دولت برای کمک به بخش مسکن لازم است،افزود:دولت باید بداند راه خروج از رکود در بخش مسکن ارایه تسهیلات کارآمد به ساخت و ساز است.



رونق بخش مسکن رشد اقتصادی را درپی دارد
این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری مزایای خروج بخش مسکن از رکود،تصریح کرد:با رونق گرفتن بازار مسکن بسیاری از مشاغل مرتبط با آن و بسیاری از صنایع وابسته در پیشرفت اقتصادی سهیم خواهند شد.
وی ارایه تسهیلات به مسکن را راهکاری برای خروج این بخش از رکود خواند و گفت: در حال حاضر بسیاری از موانع موجود بر سر راه رونق مسکن در نتیجه نبود منابع مالی و ضعف قدرت اقتصادی مردم است.
بائوج لاهوتی با انتقاد از کمبود تعداد واحدهای مسکونی نسبت به تعداد خانوار در ایران، تصریح کرد: دولت باید با ایجاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

چهارشنبه ، ۱۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن