تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804311971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان آبیک هشدار داد پلمب مخازن مازوت نیروگاه شهید رجایی در صورت استمرار نامتعارف آلودگی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دادستان آبیک هشدار داد
پلمب مخازن مازوت نیروگاه شهید رجایی در صورت استمرار نامتعارف آلودگی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: در صورتی که پیگیری‌های مسئولان مربوطه در استان قزوین در زمینه رفع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی به نتیجه مطلوب نرسد، پملب مخازن مازوت این نیروگاه در دستور کار قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: پلمب مخازن مازوت نیروگاه شهید رجایی در صورت استمرار نامتعارف آلودگی



سعید احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آبیک از استان قزوین، اظهار کرد: مسئولان ارشد استان قزوین و سازمان‌های متولی مربوطه به ویژه اداره کل محیط زیست استان و شرکت گاز قزوین می‌توانند موضوع رفع معضل آلایندگی نیروگاه شهید رجایی را در سطح ملی پیگیری کرده تا تدابیر لازم اندیشیده شود. وی افزود: آلایندگی نیروگاه شهید رجایی برجسته می‌باشد؛ شکایت اولیه از این نیروگاه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مطرح و در حال بررسی تخصصی از نظر مسئولیت کیفری مدیران نیروگاه قرار دارد. این مسئول ادامه داد: طی پیگیری‌های سال گذشته اداره محیط زیست شهرستان آبیک، مقرر شده است پیگیری‌های تغییر تدریجی سوخت از مازوت به گاز طبیعی در وزراتخانه متبوع، صورت گیرد که تحقق این مهم از طریق نیروگاه شهید رجایی برای وزارت نیرو و اداره کل محیط زیست استان قزوین از طریق سازمان متبوع خود محقق می‌شود. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تصریح کرد: مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی اذعان کرده که پیگیری موضوع افزایش سهمیه گاز طبیعی به وسیله مسئولان ارشد استانی و درخواست از وزارت نیرو به مراتب، نتایج مطلوب‌تری نسبت به انجام پیگیری از سوی مسئولان نیروگاه را به همراه دارد که منطقی به نظر می‌رسد. احمدزاده اضافه کرد: موضوع آلایندگی نیروگاه شهید رجایی، چشم‌گیر است و می‌طلبد مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک به طور جدی و واقعی، معضل آلایندگی این نیروگاه را رفع کنند که جزو مطالبات مردم شهرستان آبیک و استان قزوین نیز می‌باشد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های دستگاه قضایی در زمینه آلایندگی نیروگاه شهید رجایی، در صورت عدم رفع آلایندگی در مدت زمان متعارف و استمرار وضعیت موجود با عنایت به آلایندگی زیست محیطی نیروگاه که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود، برخورد قضایی متناسب برای جلوگیری از تداوم فعالیت آن صورت می‌گیرد. این مسئول بیان کرد: در حال حاضر به دلیل  مصلحت‌های ملی و استانی به ویژه تأمین 6 درصد برق مصرفی کشور و تامین برق چند استان و رفاه عمومی مردم به دلیل برودت هوا، با نیروگاه شهید رجایی برخورد قضایی صورت نگرفته است. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: در صورت پیگیری نشدن رفع معضل آلایندگی نیروگاه شهید رجایی از سوی مسئولان مربوطه در استان قزوین و استمرار نامتعارف آلودگی، پلمب مخازن مازوت این نیروگاه در دستور کار قرار می‌گیرد. احمدزاده ادامه داد: مطابق اظهارات مسئولان نیروگاه شهید رجایی با پلمب مخازن مازوت این نیروگاه، میزان تولید برق نیروگاه شهید رجایی در کشور از 6 درصد فعلی به سه تا چهار درصد کاهش می‌یابد. مضرات شرکت سیمان بیشتر متوجه مردم آبیک است این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: شرکت سیمان اگرچه در خارج از حوزه استحفاظی و حوزه قضایی شهرستان آبیک قرار دارد ولی مضرات ناشی از آلایندگی آن، بیشتر متوجه مردم این شهرستان بوده ولی اشتغال و دیگر مزایای اقتصادی آن برای شهرستان همجوار است. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: مدیران شرکت سیمان باید سلامت مردم آبیک را در نظر گرفته و رفع آلایندگی این شرکت را در دستور کار قرار دهند؛ لازم است مسئولان قضایی شهرستان نظرآباد و استان البرز، پیگیر رفع آلایندگی این شرکت باشند. احمدزاده تأکید کرد: اگرچه جذب سرمایه‌گذاران می‌تواند در رشد و توسعه شهرستان آبیک نقش بسزایی ایفا کند ولی از مسئولان درخواست می‌شود سرمایه‌گذارانی که قصد استقرار صنایع هایتک و پاک را دارند، به سمت این شهرستان راهنمایی کنند.

94/10/15 - 19:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن