تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت برقاچاق میوه در بازار و میادین عرضه در کردستان تشدید شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نظارت برقاچاق میوه در بازار و میادین عرضه در کردستان تشدید شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان برتشدید نظارت بر قاچاق میوه در بازار و میادین عرضه میوه در سطح استان تاکید کرد.
حسین فیروزی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: باید با پیش بینی و برنامه ریزی تنظیم وضعیت عرضه و تقاضای کالای اساسی مردم مشکلات را رصد و به حداقل رساند. وی افزود: دستگاه های اجرایی بایستی با همکاری و تشدید نظارت در بحث تنظیم بازار برای ارتقاء رفاه و آرامش مردم تلاش خود را مضاعف کنند. فیروزی بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال نو باید از هم اکنون این کمیسیون با تشکیل جلسات هفتگی فعالیت های صورت گرفته در شبکه تولید و عرضه و تقاضا را زیر نظر داشته باشند و با تحلیل وضعیت عرضه و تقاضا با هرگونه موارد تخلف به شدت برخورد کند. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهارداشت: باید از ظرفیت اصناف و بازاریان در تنظیم بازار مصرف بیشتر استفاده شود و تلاش کرد تا فرهنگ صحیح تعاملات در بازار نهادینه شود تا شاهد رونق هرچه بیشتر بازار عرضه و تقاضا در جامعه باشیم. فیروزی خواستار برخورد قاطع با قاچاق میوه در استان شد و ادامه داد: نظارت بر قاچاق میوه در بازار و میادین عرضه میوه در سطح استان باید با همکاری دستگاه های اجرایی تشدید و مانع از ورود هرگونه میوه قاچاق و ناسالم به بازارمصرفی شد. وی به تاثیر تحریم های ظالمانه بر بازار مصرف اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد رکود نسبی در بازار عرضه و تقاضا هستیم که برخی از این نوسانات ناشی از این تحریم های ظالمانه است که همه باید با دور اندیشی و مدیریت صحیح در مسیر رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی با این وضعیت مقابله کرده و از آن عبور کنیم. فیروزی تاکید کرد: در این راستا مردم انتظار دارند که مشکلات پس از مرحله فرا تحریم ها سریعا برطرف شود در حالی که این وضعیت به تدریج رفع می شود و زمان بر خواهد بود و بنابراین همه باید با همکاری با این شرایط به طور اصولی مقابله کنیم. وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مهمترین شاخص امنیت کشور حضور فراگیر مردم در انتخابات است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان بیان کرد: دستگاه های متولی در بحث ساماندهی بازار در استان باید نسبت به تامین نیاز بازار و انبار و عرضه مایحتاج مردم اقدام لازم را به عمل آورند. وی حمایت بانک های عامل و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان را ضروری خواند و اظهار داشت: باید با نظارت دقیق بر نحوه پخت و توزیع مناسب نان توسط خبازی های استان کیفیت نان را ارتقا بخشید. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان عنوان کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب شرایط را برای همکاری مردم در نظارت به منظور افزایش کیفیت اقلام مصرفی فراهم کرد.




تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن