تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به ادارات دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هشدار مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به ادارات دولتی
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از نظارت 2 اکیپ بر دمای ادارات دولتی خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از نظارت 2 اکیپ بر دمای ادارات دولتی خبر داد.

حمید فانی، با اشاره به دستورالعل ابلاغی وزیر نفت به شرکت گاز اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل دمای ساختمانها و نهادهای اداری در ساعات کاری و در فضای بسته نباید بیشتر از 21 درجه سانتیگراد و در راهروها و فضای باز نباید بیشتر از 18 درجه سانتیگراد باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس، شرکت گاز باید تیم‌های نظارتی تشکیل دهد و ادارات و نهادهای عمومی را بازرسی کند تا دمای آنها از میزان تعیین شده تجاوز نکند.

فانی هشدار داد: چنانچه دمای اداره‌ای از میزان ابلاغ شده بیشتر باشد در مرحله اول اخطار داده شده و در مرحله بعد و در صورت تکرار گاز آن اداره بصورت موقت قطع می‌شود.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل دستگاه‌های گرمایشی ادارات و نهادهای عمومی استان باید شب‌ها و در روزهای تعطیل خاموش باشد.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل به تازگی به استان ابلاغ شده است، گفت: تیم‌های نظارتی شامل دو اکیپ از امروز کار خود را آغاز کرده و  بصورت تصادفی ادارات و نهادهای عمومی استان را مورد بازرسی قرار می‌دهند.
این دستورالعمل در راستای کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و با توجه به تاثیر کاهش مصارف گرمایشی در کاهش آلودگی هوا ابلاغ شده است.




۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن