تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون بناحق ریخته شیخ نمر به زودی دامان رژیم عربستان را خواهد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان در گفت و گو با پانا: خون بناحق ریخته شیخ نمر به زودی دامان رژیم عربستان را خواهد گرفت رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر، روحانی مجاهد و مبارز شیعه عربستانی که بدست مزدوران پلید سعودی با تمام مخالفت های بین المللی صورت گرفته است، لگه ننگینی بر اقدامات رژیم سعودی قرار داد و به همین زودی خون بناحق و مظلومانه این شهید و دیگر شهدای این راه دامان نکبت بار آنان را خواهد گرفت.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي ساعت 12:50

خبرگزاری پانا+خون بناحق ریخته شیخ نمر به زودی دامان رژیم عربستان را خواهد گرفت

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: آنچه که وجهه تزویرگونه این جنایات را نشان می دهد ادعای تدین به اسلام از سوی رهبران آل سعود است و روی دیگر کریه این کشتار اتهام تروریسم به معارضان و مخالفان داخلی و خارجی است.
وی ادامه داد: به کدام حکم از احکام اسلامی شیخ نمر که معارض دولت سعودی بود و سال ها در راستای تحقق آزادی شیعیان مظلوم عربستان تلاش می کرد در تعریف تروریسم قرار می گیرد ولی ایادی و مزدوران آنان همچون داعش و گروه های تکفیری همفکرانش که با دستور مستقیم از اربابان سعودی و منطقه ای خود هر روز سفره ای از خون را در میان مردم مظلوم عراق و سوریه پهن می کرد در تعریف تروریسم نمی گنجند.
رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان بیان کرد: به کدام حکم از احکام اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع یمن که هر روزه در طی این ماه ها زیر بمباران شدید هواپیماهای ائتلاف عربی قرار دارند تروریسم و جنایت کار نامیده می شوند ولی معارضان و مخالفان مسلحی که توسط دهه ا کشور عربی و غربی مسلح شده و در سوریه و شورهای مختلف از هیچ جنایتی در رسیدن به اهداف خود حتی همکاری با دولت غاصب صهیونیستی فروگذار نمی کنند درتعریف تروریسم قرار ندارند.
حجت الاسلام آسوده اظهار داشت: به کدام حکم از احکام اسلامی شیخ نمر که معارض دولت سعودی بود و سال ها در راستای تحقق آزادی شیعیان مظلوم عربستان تلاش می کرد در تعریف تروریسم قرار می گیرد ولی ایادی و مزدورانی همچون عبدالمالک ریگی و همفکرانش که در ایران، پاکستان و افغانستان با دستور مستقیم از اربابان سعودی و منطقه ای خود هر روز سفره ای از خون را در میان مردم این ممالک پهن می کرد در تعریف تروریسم نمی گنجند.
وی اضافه کرد: همه این کشتار و جنایت هایی که در کشورهای اسلامی طی چند دهه اخیر به وقوع پیوسته است جز با خیانت دولت خبیث سعودی نسبت به کشورهای اسلامی و طرح و اجرای کشورهای غربی، علی الخصوص رژیم صهیونیستی حاصل نشده است.
رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان ابراز داشت: گرچه در ماه های اخیر دولت عربستان، جنگی را که خود در یمن به راه انداخته و طرح و اجرای آن را مستقیما به عهده گرفته است، تلاش های مذبوحانه ای را برای برون رفت از باتلاق آن به کار بسته که تا کنون نتیجه ای نداده است و همچنان منطقه زیر آتش فتنه سعودی ها می سوزد.
حجت الاسلام آسوده گفت: هرگاه به جنایات آل سعود علی الخصوص در یک سال اخیر نظاره می کنیم جز پوسته ای خشک و شکننده اثری از اسلام درا ین کشور دیده نمی شود.
وی افزود: این رژیم گوی سبقت در جنایت را از مزدوران تکفیری و سلفی خود در سوریه، عراق و... ربوده است و اگر این تروریست ها در کشورهای خاورمیانه به صورت انفرادی و با گروه های کوچک و بزرگ خود، دست به ترور و جنایت می زنند، آل سعود با ایجاد تروریسم دولتی و سازمان یافته و صرف هزینه های هنگفت حتی در کشورهای دیگر همچون نیجریه که سران این کشور، جیره خوار عربستان هستند؛ اقدام به طرح توطئه های شوم و طائفه ای خود در میان جهان اسلام می نماید.
رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان تصریح کرد: این مهم نمی تواند دلیل قابل توجهی داشته باشد الا ظرفیت های اعتقادی مسموم و غیر انسانی آل سعود که ریشه در پذیرش افکار و منش صهیونیست ها در نسل کشی دارد، و دقیقا این ظرفیت همان بستری است که صهیونیست ها آرزوی آن را دارند تا اهداف منطقه ای و بین المللی خود را به منصه ظهور برسانند.
حجت الاسلام آسوده ادامه داد: دیگر نمی توان امید داشت که سیاستمداران کشورهای اسلامی قصد مقابله با این رویه خطرناک را در دنیا داشته باشند؛ که صد البته این ناشی از تجمل گرایی، دنیا طلبی، اشرافی گری و دوری از مبانی اصیل اسلام ناب محمدی است.
وی بیان کرد: رژیم سفاک سعودی بداند که با شهادت شیخ نمرها نمی تواند حرارت و شور آزادی خواهی و استقلال و مبارزه با ستمگران را از دل مردم منطقه و عربستان بزداید بلکه این خون ها هر روز باعث رشد و تعالی و افزوده شدن بر صفوف مبارزان و حق طلبان در سراسر عربستان علیه دولت فاسد سعودی است.
رییس اوقاف و امور خیریه دلیجان ابراز داشت: اخبار کشتار و قتل در این روزها از سوی رژیم آل سعود و همکاری و همفکری و همراهی در اهداف شوم منطقه ای و بین المللی با رژیم غاصب و اشغالگر قدس که این روزها به مرور گسترش می یابد یادآور خیانت منافقین مدینه به دین مبین در صدر اسلام است که با کمک یهودیان و مشرکان، قصد نابودی اسلام را داشتند ولی اراده الهی برآن شد تا نتایج و عواقب کار خود را با آهن سرد مجاهدت های سپاه اسلام چشیده و یهودیان محارب را به خفت و ذلت دچار نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین آسوده اضافه کرد: آل سعود بترسد از آن روزی که قدرت های منطقه ای همان گونه که منش خیانت و کشتار را به مزدورانش تعلیم می دهد؛ روزی گرفتار همین نقشه های شوم خواهد شد که نه تنها از اربابان خود ضربه خواهد خورد بلکه باید پاسخگوی ده ها سال جنایت خود در منطقه باشد.
وی گفت: و چه زیبا فرمود حضرت زینب(س) بانوی صبر و بردباری به یزید بن معاویه که «وَ ما رَبُّكَ بِظَلَّامٍ لِلْعَبِیدِ فَإِلَى اللَّهِ الْمُشْتَكَى وَ عَلَیْهِ الْمُعَوَّلُ فَكِدْ كَیْدَكَ وَ اسْعَ سَعْیَكَ وَ نَاصِبْ جُهْدَكَ فَوَ اللَّهِ لَا تَمْحُو ذِكْرَنَا - پروردگار تو بر بندگان ستم روا نم یدارد من شكایت بنزد خدا برم و توكّلم با او است هر نیرنگى كه خواهى بزن و هر اقدامى كه توانى بكن و هر كوششى كه دارى دریغ مدار كه بخدا قسم كه نام ما را نمیتوانی محو کنی».













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن