تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجازات سنگین برای عاملان قتل مرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجازات سنگین برای عاملان قتل مرد
کد خبر: ۵۵۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 04 January 2016


دومین جلسه رسیدگی به پرونده زن جوان که با همدستی چهار پسر همسرش را کشته بود، در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
 
به گزارش فرهیختگان، دو متهم این پرونده به قصاص و زن جوان به 15 سال زندان محکوم شدند. فاطمه 30 ساله هفتم آذر 92 با همدستی بهنام 22 ساله، برادر 17 ساله او به نام بهزاد و دو دوست دیگرش به نام‌های سهراب و سعید، شوهر 38 ساله‌اش به نام مهرداد را در خانه‌اش خفه کرده و جنازه را در حاشیه شهرک آفتاب رها کردند. متهمان که با بررسی ریز مکالمات تلفنی فاطمه و بهنام رسوا شده بودند، به مشارکت در جنایت اعتراف کردند.

آنها یکم دی ماه امسال در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستادند که دختر 12 ساله قربانی برای آنها اشد مجازات خواست. در آن جلسه بهنام به تشریح جزئیات آشنایی‌اش با فاطمه پرداخت و گفت: «من به فاطمه علاقه‌مند شده بودم، به همین خاطر تحت تاثیر حرف‌های این زن و طبق نقشه‌ای که کشیده بود به همراه برادر و دوستانم به خانه او رفتیم و شوهرش را خفه کردیم.»

بهزاد نیز گفت که مست بوده و چیز زیادی از جنایت به خاطر ندارد. ادامه جلسه به خاطر طولانی شدن رسیدگی به روزهای آینده موکول شد.

در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست حسین اصغرزاده و با حضور دو مستشار تشکیل شد، سهراب 25ساله در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «من و دوستانم در قهوه‌خانه نشسته بودیم که بهنام سراغ‌مان آمد و از ما خواست برای دعوا همراه او برویم. ما با هم به خانه فاطمه رفتیم.

بهنام به اتاق خواب رفت و با مهرداد درگیر شد. ما هم به اتاق رفتیم و شلواری را که بهنام دور گردن مهرداد پیچیده بود کشیدیم تا جان باخت. سپس جنازه را در صندوق عقب ماشین بهنام گذاشتیم و به بیابان‌های شهرک آفتاب بردیم و آنجا رها کردیم.» وقتی سعید 17 ساله روبه‌روی هیات قضایی ایستاد، گفت: «من از قصد بهنام و فاطمه برای قتل مهرداد بی‌اطلاع بودم و فقط به درخواست دوستم بهزاد برای دعوا به خانه فاطمه رفتیم. دوستم گفته بود دعوا ناموسی است.»

سپس فاطمه در جایگاه ویژه ایستاد و منکر ارتباط پنهانی با بهنام شد. او گفت: «من با شوهرم اختلاف خاصی نداشتم تا از بدرفتاری‌های او پیش بهنام حرف بزنم و نقشه قتل شوهرم را بکشم. من نمی‌دانم چرا بهنام و دوستانش شبانه به خانه‌مان حمله کردند و شوهرم را کشتند. بهنام هشت سال از من کوچک‌تر است و نمی‌توانسته ‌انگیزه عاشقانه برای این قتل داشته باشد.»
 
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و بهنام و سهراب را به جرم مشارکت در قتل به قصاص محکوم کرد.

بهنام به 99 ضربه شلاق نیز محکوم شد. پرونده بهزاد و سعید نیز به خاطر اینکه زیر 18 سال دارند به دادگاه اطفال فرستاده شد. قضات دادگاه فاطمه را نیز به 15 سال زندان به جرم معاونت در قتل و 99 ضربه شلاق محکوم کردند.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن