تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809673358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویترین ورزش کشور نوسازی می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ویترین ورزش کشور نوسازی می شود؟ ورزش > مدیریت ورزش - نوسازی ورزشگاه آزادی وعده ای است که سال هاست بی نتیجه مانده.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا سه سال پیش بود که خبر رسید ورزشگاه آزادی متحول می شود.سوراخ های زیاد سیمان های کهنه،ترک هایی که یاد آور دهه پنجاه است، سرویس های بهداشتی غیر مناسب و بلوک های سیمانی که هر لحظه ممکن است روی سر تماشاگران خراب شود مسئولان ورزش کشور را به این فکر انداخته بود که فکری به حال نماد ورزش تهران بکنند و بازسازی را از سرویس های بهداشتی که سال 57 در پارکینگ ها وجود داشت و حالا نیست آغاز کنند.
آن زمان قرا بود تا ساختمان های اداری مجموعه مرمت، استخر آموزشی بازسازی، تحهیزات برقی و مکانیکی 5 سالن به روز رسانی شود. قرار بود به زودی همه چیز روی غلتک بیفتد و همه چیز نوسازی شود اما نه تنها در سه سال هیچ اتفاقی نیفتاد، بلکه ورزشگاه آزادی هر روز اوضاعی بحرانی تر پیدا می کند. ورزشگاهی که قدمتی بیش از 40 سال دارد و اگر اقدامات لازم روی آن انجام نشود ممکن است عواقب غیر قابل جبرانی را به بار بیاورد.
در مراسم افتتاح دوربين عنكبوتی خبر از اختصاص بودجه 15 ميليارد توماني سازمان تربيت بدني براي بازسازي استاديوم فوتبال آزادي داده شد اما گذشت چند ماه از این وعده و انجام نشدن هیچ تحرکی در این مورد، باعث شد رسانه ها نگران این موضوع شوند. در تاریخ سی ام فروردین ماه سال 1390 بود که اردشیر درویشی مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره این موضوع گفت: «همه كارهاي فني و زيربنايي توسط مهندسان مشاور انجام شده و اگر بودجه برسد همه چيز براي عملياتي شدن بازسازي استاديوم آزادي آماده است. بودجه اختصاصي براي همه مجموعه ورزشي آزادي است و تا زماني كه به حساب ما واريز نشود، رقم آن مشخص نيست. ممكن است مرحله به مرحله بودجه به ما داده شود و يا يك جا به ما تحويل داده شود. اگر بودجه برسد كار را استارت مي‌زنيم.»
او البته وعده جالبی هم داد و گفت: «خيال همه راحت باشد. ما امسال اين پروژه را شروع مي‌كنيم. زمان دقيق استارت خوردن مشخص نيست، ولي مي‌توانم بگويم كه اقدامات مهندسي و مطالعات لازم صورت گرفته و اگر همين امروز به ما بودجه بدهند كار را شروع مي‌كنيم. فكر مي‌كنم ظرف يك ماه آينده اين اتفاق بيفتد.»
اما حالا که چند سال گذشته، هیچ یک از وعده ها محقق نشده است. رضا اخباری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور امروز از دستور آخوندی به این سازمان برای بازسازی استادیوم آزادی و آغاز فرآیند بازسازی و نوسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.
او در واکنش به دستور رئیس جمهور به مدیران ارشد این وزارت و وزارت ورزش و جوانان در خصوص رسیدگی به وضعیت ورزشگاه آزادی از نظر شدت تخریب‌ها و نیازمندی این ورزشگاه ملی به بازسازی گفت: ورزشگاه آزادی را معاونت فنی وزارت مسکن و شهرسازی رژیم سابق در دهه ۴۰ که این معاونت در دهه ۶۰ به سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به عنوان یکی از دستگاه‌های تابعه وزارت مسکن و شهرسازی سابق تبدیل شد، ساخته است و به همین دلیل کلیه اطلاعات عمرانی این ورزشگاه و اسناد ساخت و ساز آن در اختیار سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور قرار دارد و از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسئول بازسازی ورزشگاه آزادی انتخاب شده‌ایم.
او گفته که طی یک سال گذشته جلساتی با مسئولان برگزار کرده اند تا عملیات نوسازی ورزشگاه آزادی با کیفیت بالاتری انجام شود و در صورت تامین اعتبار، بازسازی و نوسازی ورزشگاه یک ساله به پایان می رسد. اما نوسازی ورزشگاه آزادی به چه شکل خواهد بود؟ قرار است این ورزشگاه مرمت اساسی شود یا اینکه فقط قرار است بعضی از بخش های فرسوده آن تعمیر شود؟ مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این مورد می گوید: «قبلا وضعیت جایگاه خبرنگاران را رسیدگی کردیم و به جایگاه های دیگر و همچنین سرویس های بهداشتی هم رسیدگی می کنیم. فقط به این شرط که بودجه برسد.» معاون مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور درباره اینکه نوسازی ورزشگاه آزادی به چه شکل خواهد بود گفت: «این سازمان در جریان فرآیند بازسازی ورزشگاه آزادی، در ابتدا به بخش‌های استحکام فونداسیون، عمرانی و سازه‌های بتنی و فولادی ورزشگاه ورود خواهد کرد و پس از اتمام بخش عمرانی، به بخش سازه‌های تجهیزاتی از قبیل تکمیل صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه وارد می‌شود که البته هنوز درباره تجهیز ورزشگاه با وزارت ورزش و جوانان به تفاهم نرسیده‌ایم.»
43 43

کلید واژه ها: ورزشگاه - وزارت ورزش و جوانان -




یکشنبه 13 دی 1394 - 15:30:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن