تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820805420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند راهبردی فعالیت های شیلاتی استان مازندران تدوین شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: معاون آبزی پروری اداره کل شیلات مازندران از تدوین سند راهبردی فعالیت های شیلاتی استان در افق ۱۴۰۴ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر ، ولی الله محمدزاده امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل شیلات مازندران در بابلسر، اظهار داشت: اداره کل شیلات مازندران دارای 583 نیروی انسانی مجرب و تحصیلکرده بوده که تمام تلاش آنان، انجام صحیح و دقیق مأموریت های سازمانی است.
وی افزود: صید مسئولانه از ذخایر دریا، حفاظت و حراست از منابع آبزیان، بازسازی منابع دریای خزر، توسعه صنایع شیلاتی و ساماندهی بازارهای موجود با توجه به سرانه مصرف از مهمترین مأموریت های اداره کل شیلات مازندران است.
معاون آبزی پروری اداره کل شیلات مازندران با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه شیلات تدوین و برنامه افق 1404 به عنوان سند راهبردی تعریف شده است، گفت: یکی از سیاست های مهم شیلات در تدوین برنامه ششم توسعه، دستیابی به تولید 135 هزار تن آبزیان دریایی است.
محمدزاده با بیان اینکه جهت گیری های شیلات در برنامه ششم توسعه مشخص شده است، افزود: توسعه پایدار و متوازن آبزی پروری با بهره گیری از ظرفیت های بالای مازندران از جمله پرورش ماهی در قفس از جمله برنامه های تدوین شده در سند راهبردی افق ایران 1404 است.
وی گفت: پرورش ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن