تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست یک کارگردان جامانده از بخش نگاه نو جشنواره فجر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درخواست یک کارگردان جامانده از بخش نگاه نو جشنواره فجر
داوود خیام معتقد است باید تعداد فیلم‌های حاضر در بخش نگاه نو با توجه به کیفیت و پتانسیلی که بین آن‌ها است به عدد 16 برسد.


داوود خیام کارگردان فیلم «ماحی» که رقابت در بخش نگاه نو سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر جا ماند در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص علت این اتفاق گفت: روی صحبت من با آقای حیدری و هیأت انتخاب است که با وجود اینکه می‌دانند فیلم‌های زیاد و با کیفیتی در بخش فیلم اولی‌ها حضور داشتند و از طرفی صحبت‌های مبنی بر حمایت از آن‌ها بسیار انجام دادند پس چرا فقط 11 فیلم را انتخاب کردند؟

وی افزود: از سویی چون بخش بین‌الملل از جشنواره فیلم فجر جدا شد فیلم اولی‌ها می‌توانستند حضور پر‌رنگ‌تری داشته باشند و حداقل 16 فیلم انتخاب شود تا هم فیلم سوزی اتفاق نیفتد و هم صحبت‌های آن‌ها مبنی بر حمایت از این بخش محقق می‌شد.

خیام تصریح کرد: مسئولان باید توجه کنند که فیلم اولی‌ها با سختی‌های فراوان تهیه‌کننده پیدا می‌کنند و مشقت‌های فراوانی در راستای فیلم‌سازی تحمل می‌کنند پس با این تفاسیر ای کاش حق مطلب در خصوص آن‌ها ادا شود و شاهد حضور بیشتر این کارگردانان در جشنواره امسال باشیم.

این کارگردان بیان کرد: نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد ذهنیت منفی است که در خصوص انتخاب نشدن برخی فیلم‌های سینما، منتقدان و مخاطبان به وجود می‌آید یعنی اگر فیلمی به بخش مسابقه راه پیدا نکند فکر می‌کنند نبود کیفیت لازم علت این اتفاق بوده است.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم حیدری و هیأت انتخاب تجدید نظر کنند و فیلم‌های بیشتری را به بخش مسابقه نگاه نو جشنواره شرکت دهند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.






۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن