تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره برای حل و فصل مشکل مدرسه شاهد تهران ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مذاکره برای حل و فصل مشکل مدرسه شاهد تهران ادامه دارد سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تا روز یکشنبه مشکل مربوط به مدرسه شاهد تهران را حل و فصل می‌کنیم.
۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي ساعت 15:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران، مسعود ثقفی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا دیوار مدرسه شاهد امام حسین (ع) در منطقه 2 تهران توسط مالک آن تخریب شده است؟»، اظهار داشت: این مدرسه دیوار پشتی داشته است و مالک در نظر داشت بخشی از فضای حیاط مدرسه که مربوط به خودشان است را جدا کند.

وی افزود: این فرد فقط مالک بخشی از حیاط مدرسه است و می‌خواهد یک بخشی از مدرسه را جدا کند که با همکاری بخش‌ها و نهادهای مختلف نتوانست این کار را انجام دهد و فقط یکسری بلوک به داخل مدرسه برده است.

ثقفی با تاکید بر اینکه تا روز یکشنبه این مشکل را حل و فصل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اکنون درهای مدرسه برای دانش آموزان باز است زیرا فرد، مالک مدرسه نیست و مالک حدود 500 متر از 700 متر حیاط مدرسه است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: به دنبال این هستیم حیاط مدرسه کوچک نشود و این کار را با خرید‌،تهاتر و یا اجاره انجام خواهیم داد.

به گزارش پانا، مالک مدرسه شاهد امام حسین (ع) واقع در منطقه گیشای تهران چند روز پیش با ورود بار بلوک و مصالح به داخل حیاط مدرسه، بخشی از دیوار مدرسه را تخریب کرد که این موضوع با اعتراض خانواده دانش‌‌آموزان همراه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن