تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819973616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام نقطه افتراق سیاست در آمریکاست/مسیر جمهوری خواهان خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری: برجام نقطه افتراق سیاست در آمریکاست/مسیر جمهوری خواهان خطرناک است معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری برجام را نقطه افتراق سیاست در آمریکا دانست و گفت: مسیری که جمهوری خواهان درحال طی کردن آن هستند مسیر و گام خطرناکی است که هم برجام را وهم اعتماد، امنیت و ثبات را درعرصه بین الملل تهدید می کند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۲ دي ساعت 13:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حمید ابوطالبی روز شنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: درانتخابات٢٠١٦ آمریکا دو رویکرد درحوزه سیاست خارجی دربرابرهم قرارمی گیرند: رویکرد جنگ افروزانه بوش و رویکرد سیاست ورزانه اوباما. وی افزود:جمهوری خواهان ودموکرات ها باید نشان دهند که حاصل رویکردهایشان، تقویت موقعیت جهانی و تامین امنیت ملی آمریکا است، یا تخریب وتضعیف آنها.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: در این مبارزه سیاسی، دموکرات ها با مهمترین دستاوردهای جاری خود به میدان افکارعمومی خواهند رفت و جمهوری خواهان نیز با میراث های خود.
ابوطالبی تصریح کرد: برجام یکی از مهمترین دستاوردهای چالشی جاری سیاست ورزی دموکرات ها درآمریکاست؛ آنها با این دستاورد به مبارزات انتخاباتی ٢٠١٦خواهند رفت.
وی یادآور شد: درمقابل، جمهوری خواهان می کوشند تا اقداماتی را انجام داده و قوانینی تصویب کنند که دریک سال باقیمانده دولت اوباما، نقض برجام خود بخود صورت پذیرد تا با پیروزی احتمالی شان دردولت آینده، هم متهم به نقض برجام نشده، هم بر تعهد خود به لغو آن عمل کرده وهم دستاورد دموکراتها را از بین برده باشند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: لذا اگرچه برجام نقطه افتراق سیاست در آمریکا خواهد بود؛ اما جمهوری خواهان نزاع را در حوزه هایی چون تروریسم و موشک و.. .برای تاثیر بر آن شکل می دهند.
ابوطالبی تاکید کرد: برجام، تفاهم جهانی یک ساله و تا پایان دوره اوباما نیست؛ بلکه-همانند تعهدات ایران- موضوعی بلندمدت است. دموکرات ها و دولت مستعجل آمریکا هشیار باشند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن