تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چمران: حسابرسی از شهرداری ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چمران: حسابرسی از شهرداری ادامه دارد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حسابرسی از شهرداری تهران با شدت در حال انجام است که در مواردی به دلیل نبود اسناد با مشکل روبرو شد که در این خصوص به شهرداری تذکر داده شده است.

چمران: حسابرسی از شهرداری ادامه دارد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش عملکرد سه ماهه شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: حسابرسی از شهرداری به شدت در حال انجام است و در این خصوص با اشکالاتی مواجه شدیم که به شهرداری منعکس شد و در بسیاری از موارد با پیشرفت رو به رو بودیم.



وی افزود: در حال حاضر حسابرسی از سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری انجام شده و در صحن شورا در حال بررسی است و بعد از آن نوبت به حسابرسی از مناطق شهرداری می‌رسد.


چمران گفت: مشکل کار در حسابرسی از شرکت‌ها نبود منابع و اسناد و در برخی موارد عدم پاسخ بانک‌ها بوده است که به صورت تذکر به شهرداری ابلاغ شد.


وی در رابطه با فروش اراضی عباس آباد افزود: در خصوص فروش و واگذاری اراضی  عباس آباد مشکل به اداره املاک باز می‌گردد و در این رابطه دو مشکل وجود دارد که از نظر بنده مشکل اصلی مسئله شهرداری است، اما به عقیده شورای عالی شهر سازی و معماری مشکلی وجود ندارد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: از نظر شورا سه ساختمان خبرگزاری، استانداری و بانک سپه باید از طرح جامع حذف می‌شد که این سه پروژه در طرح اولیه به تصویب رسیده بود که شورای شهر در مرحله‌ای آن ها را حذف کرد اما در نهایت به تصویب رسید.


چمران در رابطه با تخلفات صورت گرفته در ساختمان‌های احداث شده حوالی میدان سپاه گفت: پیشنهاد شده است چهار فقره از یک ساختمان قدیمی و یک طبقه از ساختمان جدید کاسته شود که در حال حاضر هیچ تغییری صورت نگرفته است.


وی در خصوص استفاده از حسابرس مشترک در کار حسابرسی از شهرداری تصریح کرد: وجود حسابرس مشترک کار خوبی بود که انجام شد، اما بسیاری از اعضا شورا روی این کار اعتراض داشتند، زیرا معتقد بودند که با وجود چند حسابرس موارد اختلاف بهتر معلوم می‌شود، اما در این رابطه باید گفت اگر از 10 حسابرس هم استفاده کنیم 10 اختلاف پیدا می‌شود که خوب نیست زیرا هر کدام شیوه کار خود را دارند.


چمران افزود: شهرداری باید بر اساس قانون تجارت حسابرس تعیین کند و شورا نیز ملزم به تعیین حسابرس بر اساس قانون شوراها است که اگر از یک حسابرس استفاده شود به نتیجه قطعی و بهتری دست پیدا می‌کنیم، حتی شورا پیشنهاد داده است که نصف حقوق حسابرس را شورا پرداخت کند تا ابهامی ایجاد نشود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



در حال تکمیل...















اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

دریافت عوارض از تونل‌های تهران قطعی نیست/کف نرخ، 300 تومان
اخذ عوارض برای تردد در تونل ها منبع درآمد جدید شهرداری
چمران: اتکا به ظرفیت‌های داخلی کلید حل مشکلات کشور است
پایتخت نشینان روی خط مرگ!/آمار متوفیان امسال افزایش داشته است+جزییات
آلودگی هوا 5 سال از عمر تهرانی‌ها را کاهش می دهد/كهرم: راه‌حل جديدی در دست نيست
چمران: آلودگی هوا روزانه 180 نفر را به کام مرگ می کشاند/حیدرزاده:اظهارات چمران در خصوص آلودگی هوا غیر فنی است
آیا مسئولان به فکر هوای آلوده تهران هستند ؟
پروانه فعالیت کارخانجات شن و ماسه 15 سال است که تمام شده/ساخت و ساز 9 طبقه‌ای در محله شمیران فاجعه‌ای بزرگ است










۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن