تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804080662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک پایگاه خبری عربی گزارش داد شکل‌گیری رقابتی جدید در خاورمیانه با رونق صنعت هوایی ایران در سال 2016


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یک پایگاه خبری عربی گزارش داد
شکل‌گیری رقابتی جدید در خاورمیانه با رونق صنعت هوایی ایران در سال 2016
یک پایگاه خبری عربی طی گزارشی نوشت: با لغو تحریم‌های صنعت هوایی ایران و رونق این بخش، شرکت‌های حمل و نقل هوایی بزرگ خاورمیانه با کاهش مسافر و فشار مواجه می‌شوند و رقابت جدیدی در این منطقه دارای ترافیک بین‌المللی شکل می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: شکل‌گیری رقابتی جدید در خاورمیانه با رونق صنعت هوایی ایران در سال 2016



به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، پایگاه خبری گالف نیوز طی گزارشی در مورد رشد صنعت هوایی ایران پس از لغو تحریم‌ها نوشت: برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی ایران در سال جاری، بر شرکت‌های حمل و نقل هوایی بزرگ خاورمیانه فشار وارد خواهد کرد چراکه رقابت جدیدی برای این شرکت‌ها در این منطقه با ترافیک بین‌المللی ایجاد می‌شود. بر اساس این گزارش، برداشته شدن تحریم‌های ایران به این معنا خواهد بود که محدودیت‌های این کشور در صنعت هوانوردی که به دهه 1970 بازمی‌گردد از بین خواهد رفت و شرکت‌های حمل و نقل آن اجازه خواهند یافت تا مستقیما هواپیماهای جدید از  بوئینگ آمریکا و ایرباس اروپا خریداری کنند. ادیسون شونلند موسس و شریک «ایراینسایت» در این‌باره گفت: «اگر تحریم‌ها برداشته شود، ایران از خرید هواپیما سرخوش می‌شود.» به دنبال توافق هسته‌ای، مقامات ایران برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشتری پیدا کردند که با لغو تحریم‌ها افزایش خواهد یافت از جمله می توان به خرید 400 هواپیما طی 10 سال اشاره کرد. به نوشته این گزارش، در طول تحریم‌ها، خطوط هواپیمایی ایران قادر نبودند تا از تولیدکنندگان غربی هواپیمای جدید بخرند. در عوض یک سیستم پیچیده از دلالان و خریداران در سایه مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما باز هم تنها می‌توانستند هواپیماهای دست دوم بخرند و شرکت های حمل و نقل ایران اغلب در مورد تامین قطعات یدکی با مشکل مواجه می‌شدند. انتظار می‌رود، تمامی این مشکلات زمانی‌که تحریم‌ها برداشته شود، تغییر کند و ایران با جمعیت 80 میلیونی که از نظر اقتصادی محدود شده بود، یکی از بازارهای مهم اما منزوی شده است. این امر به معنای رقابت جدید برای امارات، خطوط هوایی اتحاد و خطوط هوایی قطر است؛ شرکت‌هایی که به قطب‌های بزرگ بین‌المللی در خاورمیانه تبدیل شده‌اند و مسافران از سراسر جهان از آنها برای سفر میان شرق و غرب استفاده می‌کنند. شونلند افزود: «ترافیکی که میان این 3 قطب بزرگ پخش شده است به علت جانشین شدن خدمات مستقیم، کاهش خواهد یافت. این سه احتمالا با کاهش چشمگیر در تعداد مسافر روبرو خواهند شد.» وی افزود: «اما شرکت‌های کوچک با خسارت بیشتری مواجه می‌شوند چراکه پروازهای ناگهانی منطقه‌ای ایرانی‌ها پایان می‌یابد.» تحلیلگران موافقند که ایران در سال 2016 یک بازار رشد خواهد بود اما با وجود صدها سفارش معوق از تولیدکنندگان بزرگ (هواپیما) شرکت‌های حمل و نقل هوایی ایران احتمالا در آینده نزدیک هواپیما اجاره خواهد کرد. اما شرکت‌های حمل و نقل خاورمیانه چگونه با ایران مقابله خواهند کرد؟ شونلند معتقد است، «تعدادی خرید هواپیما» صورت خواهد گرفت و «دیگر شرکت‌ها نیز مجبورند کابین‌های خود را تعمیر کنند» تا مسافران جدید را حفظ و جذب کنند. ویل هورتون تحلیلگر مرکز هوانوردی گفت: شرکت‌های حمل و نقل هوایی حاشیه خلیج فارس نیازمند هوشیاری در مورد بازارهایی نظیر ایران، هند و عراق هستند. «بازارهای اصلی شرکت‌های حمل و نقل هوایی حاشیه خلیج فارس در حال بیدار شدن و به دنبال پس گرفتن ابتکار عمل هستند.» با این حال، وی با استثنا کردن ایران خاطرنشان کرد دیگر بازارهای اصلی گاهی از تغییرات قابل توجه دور هستند.

94/10/12 - 12:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن