تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت بسیاری از فتنه گران در دولت کنونی/ نفس مصنوعی به جنازه اصلاحات در دولت


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: دکتر یاری گفت: این جریان، جریانی است که دارای دست های آلوده ای می باشد و امروزه جنازه اصلاحات را بر دوش آقای روحانی سوار کرده اند تا بر او نفس مصنوعی دهند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر یاری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص جریانات فتنه 88 و حماسه نه دی و همچنین فعالیت برخی فتنه گران در دولت کنونی، جریان اصلاحات را متهم به خیانت در نظام اسلام کرد و گفت: بسیاری از فتنه گران در حال حاضر در دولت حضور دارند مخصوصا در مدیریت میانی و بخشی از استانداران به طوریکه استاندار ایلام در تودیع و معارفه خود اینگونه گفت که من چیزی به عنوان فتنه را قبول ندارم.
وی افزود: این جریان جریانی است که دارای دست های آلوده ای می باشد و امروزه جنازه اصلاحات را بر دوش آقای روحانی سوار کرده اند تا بر او نفس مصنوعی دهند.
این کارشناس مسائل سیاسی به یکی دیگر از اقدامات دولت کنونی اشاره کرد و گفت: دوسال گذشته وزیر ارشاد جهت انتقال جنازه های خوانندگان فاسد به عنوان گروه سگ های زرد به ایران با بودجه بیت المال با اجاره هواپیما آنها را در قطعه هنرمندان در تهران دفن کرد.
وی گفت: این درحالیست که به بازدید از خانواده شهدا می روند و مطمئنا اگر این شهدا دوباره زنده شوند و این موضوع را بشنوند از حضور آقایان به داخل منزلشان جلوگیری می کنند.
یاری در ادامه گفت: کسانی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

جمعه ، ۱۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن