تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816497951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانی: برخی فتنه‌گران سابقه‌دار فعال شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
جوانی: برخی فتنه‌گران سابقه‌دار فعال شده‌اند
جوانی: برخی فتنه‌گران سابقه‌دار فعال شده‌اند مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی، در واقع اعلام حمایت از مواضع رهبری و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و عناصر فریب خورده آن در داخل کشور بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، سردار یدالله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، شامگاه امروز در همایش 9 دی در شهرضا، عنوان کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی، در واقع فتنه ای که به مراتب از جنگ تحمیلی خطرناک تر بود را ناکام گذاشت.
 
وی در ادامه افزود: مرور وقایع 8 ماهه سال 88 نشان می دهد، تمامی اقدامات انجام شده در راستای اجرای نقشه ای از پیش تعیین شده بود که هدف اصلی آن بر اندازی نظام بود.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: القای تقلب در انتخابات و تشویش اذهان عمومی تنها بخشی از سناریوی خطرناک آمریکا بود که به دست عوامل فریب خورده داخلی به اجرا درآمد، اغتشاشات سال 88 در واقع چراغ سبزی بود که به  آمریکا و اسرائیل اعلام کرد، زمان مناسب برای تهاجم همه جانبه علیه جمهوری اسلامی آغاز شده است.
 
سردار جوانی، اذعان کرد: متأسفانه سران فتنه در داخل قصد داشتند، با زیر سؤال بردن مبانی نظام، بستر مناسبی برایجاد کنند که آمریکا، اسرائیل و اروپا، بهره برداران اصلی از آن بودند.
 
وی با اشاره به برخی وقایع از وقایع سال 88 گفت: طراحان سناریوی خطرناک فتنه 88 قصد داشتند با ایجاد و تقویت حس بی اعتمادی مردم به نظام، تئوری شورش ملت علیه نظام را که سال ها بود از سوی آمریکا و صهیونیسم دنبال می شد را به واقعیت تبدیل کرده و مقاصد اربابان غربی خود را اجرا کنند.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، تصریح کرد: آنچه که ملت ایران در سال 88 شاهد وقوع آن بودند، در واقع بخشی از انقلاب مخملی یا انقلاب رنگین آمریکا در ایران بود که از تمامی زیر ساخت های موجود برای اجرای آن استفاده کردند.
 
سردار جوانی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بخشی از اظهارات رهبر انقلاب در جریان فتنه 88 تأکید کرد: رهبری مجاری قانونی را تنها راه پیگیری اعتراضات به نتیجه انتخابات مطرح و با صراحت اعلام کردند، اغتشاش و آشوب تنها به مردم آسیب می رساند و آن ها را به مقابله با فتنه گران وادار می کند.
 
وی عنوان کرد: علی رغم تعیین موضع قاطع رهبر انقلاب و هشدار نسبت به لزوم پایبندی به قانون، فتنه گران و عناصر اغتشاش، به مرور تمامی پل های پشت سر خود را خراب کردند تا جایی که افزون بر نظام، به مقدسات مردم حمله کردند و در روز عاشورا، با هلهله و شادی، به اعتقادات مردم توهین کردند.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در حالی که عناصر اغتشاش در خیابان ها به اموال عمومی آسیب می رساندند به ایجاد بی نظمی و آشوب، زندگی مردم را مختل می کردند، رهبران فتنه با بیانات خود، سبب تجری بیشتر آن ها شده و مجوز انجام اقدامات بعدی را برای آن ها صادر می کردند.
 
سردار جوانی اظهار کرد: رهبران فتنه در حالی از آشوب گران به عنوان مردمی که برای احقاق حق خود قیام کرده اند نام می بردند، که این افراد در کمال بی ادبی و وقاحت، ارکان نظام را زیر سؤال برده و عقاید اصیل و اسلامی مردم را به مسخره می گرفتند.
 
وی تصریح کرد: امروزه برخی افراد می گویند، در جریان فتنه 88 هر دو طرف انتخابات اشتباه کردند و اگر قرار است افرادی محاکمه شوند، موسوی و احمدی نژاد، هر دو باید در دادگاه حاضر شوند؛ این اظهارات در حالی است که اقدامات شورشیان و اغتشاش گران و رهبران فتنه، به دنبال ایجاد انقلاب دیگری در کشور به هدف براندازی نظام بود.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه افزود: تحولات اخیر کشور نشان می دهد، برخی افراد که پس از فتنه 88 به خود اجازه حضور در مجامع سیاسی را نمی دادند و حتی سابقه حبس را در کارنامه خود دارند، مجدداً فعال شده اند، آمریکا به دنبال بهره برداری از اوضاع داخلی ایران است و باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.
 
وی در پایان، گفت: حضور حماسی مردم در حماسه 9 دی، در واقع اعلام حمایت از مواضع رهبری و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و عناصر فریب خورده آن در داخل کشور بود.
 


منبع: رسا


94/10/9 - 21:00 - 2015-12-30 21:00:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن