تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواشناسی: تهران تا یک شنبه هوای پاک ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هواشناسی: تهران تا یک شنبه هوای پاک ندارد
کد خبر: ۵۵۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ - 30 December 2015


کارشناس هواشناسی اعلام کرد : تهران تا روز یک شنبه هوای پاک نخواهد داشت.


به گزاش خبرگزاری صداوسیما محمد اصغری در گفتگوبا بخش خبری 14 شبکه یک سیما گفت : هرچند امروز بارشهای پراکنده ای در مناطق مختلف تهران انجام شد اما این بارش ها توان رفع الودگی هوای تهران به ویژه در مناطق مرکزی شهر را ندارد .


وی هوای امروز تهران را آلوده ترین هوا طی روزهای اخیر توصیف کرد و گفت: اگر وضعیت هوای امروز تهران را نادیده بگیریم از امروز تا یکشنبه  تهران هوای پاک نخواهد داشت و  از بعداز ظهر روز شنبه همزمان با وزش باد در تهران زمینه برای پاک شدن نسبی هوا در روز یکشنبه فراهم خواهد شد و طی روزهای پیش رو  افراد آسیب پذیر بهتر از در خانه بمانند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغری خاطرنشان کرد : از روز دوشنبه باردیگر روند  افزایش آلایند ها در تهران آغاز خواهد داشت .


کارشناس هواشناسی با اشاره به اوضاع جوی در سایر مناطق کشور نیز گفت : در استانهای مرتبط با کوه های جنوب زاگرس  در لرستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری ، شمال فارس و شمال استان خوزستان شاهد شدن بارندگی هستیم .


وی افزود : بارشها از فردا بجز در بخشهایی از اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با توقف کوتاهی مواجه خواهد شد اما موج بعدی بارشها همراه با توده هوای سردی است که استانهای آذربایجان شرقی و غربی را متاثر خواهد کرد و ما شاهد بارش برف در این مناطق خواهیم بود .


اصغری به آن دسته از هموطنان که طی این روزها به سفر رفته اند و قصد بازگشت از مسیرهای مرتبط با کوه های زاگرس و البرز را دارند توصیه کرد مراقب بارش برق در این مناطق باشند .























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن