تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804313038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز عرضه صنایع دستی مددجویان کمیته امداد قزوین راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل کمیته امداد قزوین:
مرکز عرضه صنایع دستی مددجویان کمیته امداد قزوین راه اندازی می شود

فرش قزوین


شناسهٔ خبر: 3012840 - چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
استانها > قزوین

قزوین- مدیرکل کمیته اماد امام خمینی استان قزوین گفت: به منظور حمایت از قالیبافان و هنرمندان مددجو، بزودی مرکز نمایندگی عرضه صنایع دستی و فرش در کمیته امداد قزوین راه اندازی می شود. هدایت صفری در حاشیه برپایی نمایشگاه فرش دستباف قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: یکی از رویکردهای کمیته امداد استان قزوین برای توانمند سازی جامعه هدف است که در این زمینه موضوع ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار در دستور کار قرار گرفته است. وی افزود: ایجاد اشتغال در رشته های صنایع دستی در اولویت قرار دارد و یکی از طرحها، توسعه هنر قالیبافی است که در کمیته امداد این طرح در حال اجراست و با برگزاری دوره های آموزشی در روستاها زمینه مهارت آموزی بانوان تحت پوشش فراهم شده که پس از گذراندن دوره ها گواهی رسمی از سوی سازمان فنی و حرفه ای هم داده می شود. صفری تصریح کرد: با اجرای این طرح، فرش ها در درون خانواده ها بافته می شود و کمیته امداد با استعدادیابی هنرمندان قالیباف در میان خانواده ها بعد از استعدادیابی کار اموزش را اغاز می کند و مهارت زندگی را اموزش می دهد و سپس اجرای طرح و نظارت فنی و تخصصی در حین و بعد از اجرا را انجام می دهد. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآورشد: فروش و بازاریابی فرش های بافته شده توسط مددجویان از دیگر کارهایی است که برای حمایت از قالیبافان انجام میشود تا بتوانیم انگیزه حضور افراد بیشتری را در این عرصه فراهم کنیم.

وی افزود: تاکنون ۱۷۵ مددجوی قالیباف را در سطح استان بویژه در مناطق محروم شناسایی و آموزش داده ایم که در سال گذشته بیش از ۲۱۱ مترمربع توسط این هنرمندان تولید شد و بافته شد. بازاریابی و فروش ۳۵۰ میلیون تومان فرش دستباف مددجویان صفری گفت: با جمع آوری تولیدات فرش مددجویان استان قزوین که توسط هنرمندان کمیته امداد بافته شده نسبت به فروش آنها اقدام کردیم که سال گذشته بیش از سه میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال صنایع دستی فروخته شد که کمک موثری به بافندگان است. وی اضافه کرد: بخشی از بازاریابی فرشهای بافته شده هم توسط جامعه هدف صورت می گیرد که با مبالغی بیشتر از بازاریابی کمیته امداد سود بیشتری به مددجویان می رسد. صفری بیان کرد: در سال گذشته ۲۰ کارگاه قالیبافی برای مددجویان دایر و افتتاح شد که سه ماه دایر بود که پس از این مدت هنرمندان قالی ها را به داخل خانه ها منتقل می کنند که در این راستا ۶۸۷ نفر آموزش دیدند. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: امسال هم شش کارگاه قالیبافی افتتاح شده و هفت کارگاه صنایع دستی هم برای دهه فجرافتتاح می شود که چهار کارگاه آن ویژه قالیبافی است تا بتوان افراد بیشتری را در این هنر و صنعت جذب کرد. وی گفت: همه بافندگان فرش تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان در قالب طرح های اشتغالزایی بیمه تامین اجتماعی می شوند.

تسهیلات خرید فرش دستباف تا سقف ۱۵ میلیون تومان صفری با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه فرش دستباف در قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه نیز غرفه ای به فرشهای کمیته امداد اختصاص داده شده که ضمن معرفی دست بافته های مددجویان، زمینه فروش محصولات و تولیدات های آنها نیز فراهم شده است. وی بیان کرد: با تفاهم نامه امضاء شده توسط کمیته امداد با دستگاههای اجرایی، برای کسانی که از سوی ادارات معرفی شوند و از مددجویان فرش خریداری کنند تا سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات با سود چهار درصد داده می شود.

صفری گفت: خریداران می توانند قیمت فرشها را ۳۰ درصد به صورت نقدی و مابقی را در اقساط ۳۰ ماهه پرداخت کنند و سازمان و دستگاه مربوط تعهد و ضمانت پرداخت را برعهده دارد. وی اضافه کرد: تصمیم داریم با برپایی نمایشگاه و یا نمایندگی دائمی در کمیته امداد زمینه ارائه صنایع دستی مددجویان هنرمند در بخش های مختلف بویژه فرش و گلیم را به مردم فراهم کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن