تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايثارگري معلمان باید در كتاب‌هاي درسي روايت شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ايثارگري معلمان باید در كتاب‌هاي درسي روايت شود
براي پرداخت مطالبات هزار و ۵۰ ميليارد تومان نياز است كه اميدواريم بتوانيم اين رقم را تأمين كنيم تا از شرمندگي همكاران در آييم.
براي پرداخت مطالبات هزار و ۵۰ ميليارد تومان نياز است كه اميدواريم بتوانيم اين رقم را تأمين كنيم تا از شرمندگي همكاران در آييم.
به گزارش «جوان» علي اصغر فاني، وزير آموزش و پرورش با عنوان كردن مطلب فوق و با بيان اينكه در حال بررسي هستيم تا ايثارگري معلمان در كتاب‌هاي درسي روايت شود و آنها براي دانش‌آموزان الگو باشند، به پرداخت نشدن مطالبات فرهنگي اشاره كرد و گفت: تأمين اين اعتبار بستگي به اعتبار خزانه دارد و فراتر از اعتبارات آموزش و پرورش است لذا نمي‌توانيم زمان دقيقي را براي آن مشخص كنيم اما اين موضوع را دائم از هيئت دولت پيگيري مي‌كنيم.
وي ادامه داد: در ادبيات، رفتار سازماني اصطلاحي تحت عنوان رفتار شهروندي وجود دارد كه به اقدامات يك كارمند فراتر از وظايف سازماني‌اش اشاره مي‌شود كه براي اين اقدامات انتظار پاداش و تشويق وجود ندارد.
فاني اضافه كرد: در وزارت آموزش و پرورش با حدود ۱۰۵ هزار مدرسه و يك ميليون همكار فرهنگي، قطعاً معلمان فراواني را داريم كه رفتار شهروندي سازماني را از خود به نمايش مي‌گذارند.
وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: اقداماتي كه معلمان در دورترين نقاط كشور بدون حضور رسانه و دوربين‌ها فقط براي رضاي الهي انجام داده‌اند و يقيناً تعداد آنها بيشتر از منتخباني است كه ما تقدير مي‌كنيم اما از فداكاري آنها اطلاع نداريم.
وي تأكيد كرد: زماني كه فناوري‌هاي نوين آموزشي مطرح شد، برخي افراد تصور مي‌كردند اين تكنولوژي‌هاي جديد مي‌تواند جاي معلم را بگيرد، غافل از اينكه اين ابزارها روح و عاطفه ندارند و اين معلم است كه به دليل روح بزرگ مي‌تواند در فرآيند تعليم و تربيت ممتاز باشد و رفتار او الگوي دانش‌آموزان است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن